عمومی

5 حشره کش برقی پرفروش بازار ایران

برای نابود کردن حشرات در طول سالها، روش های گوناگونی به وجود آمده است و این روش ها با مرور زمان کارامدتر و بهتر شده است. ابتدا از سوزاندن گوگرد و مخلوط تنباکو، گوگرد و آهک به منظور نابودی آفات و حشرات بکار برده می‌شد اما به مرور زمان مواد شیمیایی مناسب تری جایگزین شدند. لازم به ذکر است در حال حاضر حشره‌کش‌ها به شکل جامد و گاز بکار برده می شوند.

با وجود آنکه حشره‌کش‌های شیمیایی به خوبی حشرات را نابود می کنند ولی برای انسانها خطرناک می باشند و در سیستم عصبی و تنفسی انسان اختلال ایجاد می کند. به همین دلیل استفاده از حشره‌کش‌های برقی مناسب تر می باشد. در حشره‌کش‌های برقی به وسیله لامپ‌های فلورسنت مخصوص، حشرات جذب می شوند و در زمان برخورد آن‌ها با دو الکترود با ولتاژ بالا، نابود می شوند. در هنگام انتخاب حشره‌کش و خرید آن باید دقت لازم را داشته باشید و اندازه مناسب را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است باید نکات ایمنی را هنگام بکارگیری از حشره کش ها در نظر بگیرید و رغایت نمایید.

حشره کش برقی

یکی از مناسب ترین راه ها به منظور دفع حشرات استفاده از حشره کش برقی می باشد. این نوع از حشره‌کش های برقی دارای دو لامپ ماورابنفش با قدرت ۳۶ وات می باشند که به منظور از بین بردن حشرات مناسب می باشد. در حقیقت حشرات جذب لامپ UV می‌شوند و سپس توسط انرژی الکتریکی نابود می شوند. لازم به ذکر است به منظور نابودی حشرات و پیشگیری از رشد باکتری و میکروب‌ها از تابش نور UV‌ بکار یرده می‌شود. حتما باید به این نکته توجه کنید که دستگاه توانایی از بین بردن حشرات را تا چه فاصله ای دارد. حشره کش های برقی کاملا بهداشتی هستند و برخی از آنها دارای یک تشت می باشند تا حشرات مرده را جمع کرده و مانع از پخش شدن آنها گردند. همچنین این تشت قابل شستشو می باشد.

لامپ حشره کش

تعداد زیادی از افراد به دلیل ظاهر و دکوراسیون منزل تمایل ندارند از حشره کش برقی استفاده نمایند، به همین دلیل از لامپ‌های حشره‌کش استفاده می کنند. لامپ های حشره کش سودمند می باشند و دوکاره هستند. از این نوع لامپ ها، هم به عنوان لامپ و هم به عنوان حشره‌کش فلورسنتی می توان استفاده نمود. همچنین می توانید این لامپ ها را هم به سرپیچ‌های سقفی و هم سرپیچ‌های رومیری وصل نمایید. این لامپ در زاویه ۱۲۰ درجه دارای نوردهی مناسبی می باشد و نور سفید پراکنده می نماید.

لازم به ذکر است نور بنفشی که این لامپ حشره‌کش ساطع می کند موجب جذب حشرات شده و این حشرات بعد از برخورد با بخش درونی لامپ، نابود می شوند. در صورتی که از این محصول استفاده نمایید دیگر نیازی به استفاده از حشره کش های شیمیایی نمی باشد، زیرا حشره کش های شیمیایی به ریه و اعصاب انسان آسیب وارد می کنند. باید در هنگام انتخاب این محصول، دستگاهی را خریداری کنید که از طول عمر زیاد، مصرف انرژی درجه A، پخش نور مطلوب و کیفیت بالا برخوردار باشد. البته لامپ حشره کش دارای معایبی می باشد و آن عدم نمایش میزان شارژ لامپ می باشد.

حشره کش برقی راکتی

از حشره‌کش های راکتی به منظور از بین بردن حشرات بکار برده می شود. در این حشره کش ها برق به وسیله باتری تامین می گردد و از جریان برق به منظور نابود کردن پشه‌ها و مگس‌ها بکار برده می شود.

این باتری در دسته راکت قرار می گیرد. برای از بین بردن حشره باید کلید حشره‌کش را در حالت باز قرار دهید، سپس شستی را نگه‌ داشته و آن را به طرف حشره مورد نظر حرکت دهید تا از بین برود. بعد از اصابت راکت با حشره، جرقه‌ای در تورهای این حشره‌کش به وجود می آید که موجب از بین رفتن حشره می گردد. همچنین در حشره‌کش برقی راکتی از لامپ ال‌ای‌دی آبی بکار برده می شود که موجب جذب حشرات به طرف راکت می شود و آنها را ازآن جذب بشوند. باطری این دستگاه با اتصال به برق شهری شارژ می شود. از نقاط قوت این حشره کش می توان به اندازه مناسب و کوچک، قیمت مقرون به صرفه و کارآمد بودن آن اشاره کرد.

حشره کش برقی قرصی

بکارگیری از قرص‌های حشره‌کش از جمله مناسب ترین شیوه به منظور نابودی حشرات می باشد. به منظور بکارگیری از این قرص‌ها، دستگاه‌هایی تولید شده‌اند که به پریز برق متصل شده و بدون صدا و بو و توسط مواد سمی که در محیط پراکنده می شود، حشرات را نابود می کنند. لازم به ذکر است این قرص‌ها بعد از ۸ تا ۱۰ ساعت، تغییر رنگ می دهند و اثرگذاری آنها از بین می رود. باید به این نکته دقت نمایید که به صورت مداوم و طولانی از حشره کش برقی قرصی استفاده نکنید زیرا موجب اثرات منفی در انسان می گردد. این حشره کش ها در اندازه های کوچک موجود می باشد و به همین دلیل می توان در تمامی محیط ها از آن استفاده نمود. از مزایای این دستگاه می توان به مصرف کم انرژی، قیمت مناسب، اندازه کوچک آن اشاره کرد. تنها عیب این دستگاه این است که نمی توان حشرات بزرگ را با استفاده از آن از بین برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *