عمومی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو تبلیغاتی

قیمت تابلو روان،  LED و تلویزیون شهری چگونه تعیین می‌شود؟

برای محاسبه قیمت یک تابلو چه مواردی را باید بدانیم؟

پیش از انتخاب تابلو تبلیغاتی و اجرای یک پروژه تبلیغاتی باید مواردی مانند قیمت تابلو روان، قیمت تابلو ثابت، قیمت تلویزیون شهری و محصولات مرتبط دیگر را بررسی کرد. در این راستا باید به یکسری موارد دقت کنیم که در زیر این موارد به صورت طبقه بندی شده ارائه می گردد.

  1. متراژ تابلو تبلیغاتی

به منظور به دست آوردن قیمت تابلو روان می‌توانید متر مربع آن را محاسبه نمایید و بعد عدد به دست آمده را در قیمت هر متر مربع تابلو روان ضرب کنید. در انتها قیمت تابلو روان به دست می‌آید. می‌توانیم به طور مثال بگوییم در شرایطی که عرض یک تابلوی روان برابر 4 متر است و همچنین ارتفاع آن 3 متر باید این دو را در هم ضرب کرده و در انتها ضرب در قیمتی که برای  هر متر مربع آن در نظر گرفته شده کنیم. مثلا برای تابلو روان با رنگ آبی هر متر آن 90،000تومان در نظر گرفته شده است. در این شرایط باید 90،000 در 12 ضرب کنیم تا قیمت آن تابلو روان به دست آید.

  1. کیفیت جنس و قطعات تابلو

قیمت‌هایی که برای تابلوهای روان در نظر گرفته می‌شود می‌تواند به عوامل زیادی وابسته باشد. یکی از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت آن‌ها نوع جنس و به ویژه قطعه‌هایی است که در آن‌ها به کار می‌رود.  قطعات داخلی یک تابلو تخصصی هستند و به همین دلیل می‌تواند کیفیت متفاوتی هم داشته باشد. این قطعات روی قیمت یک تابلوی کامل، تاثیر بالایی دارد.

  1. شدت نور ماژول‌های تابلو و شرایط محیطی

به علاوه در هر تابلو روان ماژول‌هایی با ضعف و شدت‌هایی متفاوت از هم استفاده می‌شود. در صورتی که ماژول‌های به کار گرفته شده در تابلوهای روان داری نور زیادی باشد این نشان دهنده با کیفیت بودن آن است و مطمئنا  قیمت آن در مقایسه با دیگر تابلوهایی که دارای نور ضعیف‌تر می‌باشد بیشتر خواهد بود.

  1. ویژگی‌ها و قابلیت‌های تابلو تبلیغاتی

هر کدام از تابلو روانها دارای قابلیت‌های متفاوتی از هم می‌باشند که این امر هم می‌تواند در تعیین قیمت آن‌ها بسیار موثر واقع شود.

موارد دیگری هست که در تعیین قیمت تابلو های روان بسیار اهمیت دارد که این موارد عبارتند از:

  • در بعضی از مدل‌های CNC تابلو روان ویژگی ضد آب بودن وجود دارد که این خود یک امر مهم در قیمت تابلوهای روان است.
  • ماژول‌های تک رنگی که در تابلوهای روان استفاده می‌شود در مقایسه با ماژول‌های رنگی از تراکم مساوی تری برخوردار است و به همین دلیل در قیمت موثر می‌باشد.
  • زیاد بودن و متفاوت بودن مدل لامپ‌ها در ماژول‌های رنگی می‌تواند قیمت تابلو روان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
  • رنگ تابلوها می‌تواند در امر قیمت بسیار تاثیر به سزایی داشته باشد.
  • ابعاد تابلوهای روان مهم‌تربن نکته برای تعیین قیمت آن خواهد بود.

در ضمن بهتر است بدانید که در همه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و محصولات تابلو روان، تابلو ثابت، تابلو  ال ای دی، هزینه‌های مربوط به حمل و نصب کردن تابلو روان به صورت جدا محاسبه می‌شود و در محاسبه قیمت کلی آن در نظر گرفته نمی‌شود. تابلو روان در 2 مدل مختلف ساخته می‌شود. تابلوهایی که تک رنگ بوده و همچنین تابلوهایی که از ماژول‌های رنگی در آن‌ها استفاده می‌شود.

برای اشنایی بیشتر با انواع تابلوهای روان، LED و تلویزیون‌های شهری به سایت پارسا تابلو مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *