نورپردازی

خرید دستگاه بخار ساز برای مجالس

بمنظور خرید دستگاه مه ساز برای مجالس لازم به ذکر میباشد که بگوییم تمام سیستم های مه ساز نیز دارای مدل و انواع متنوعی میباشندو این دستگاه های مه ساز را بادر نظر گرفتن توان انها نیز به انواع متنوع دسته بندی می نمایند و این امر کاملا بدیهی میباشد که دستگاه مه ساز هر قدر توان بیشتری داشته باشد، به مراتب نیز مه یا بخار سنگین تری را با قدرت بیشتری تولید نموده و نیز در فضا انتشار میدهند. دستگاههای مه ساز که توان بالایی دارند برای سالن‌های بزرگ و فضاهای باز نیز تعبیه شده اند که کاررد بیشتری هم دارند.

دستگاه های مه ساز با توان 400 وات ،پس ازگذشت 15 دقیقه نیز آماده به کار میشوند و نیز به ارتفاع 1 متر و برای مدت زمان 15 دقیقه نیز بخار تولید می نمایند. برخی از دستگاه های مه ساز نیز همراه با ال ای دی های دارای طیف رنگی متنوع میباشد که سبب جذابیت محیط شما میگردد.

دستگاه  های مه ساز با توان 900 وات به این شیوه عملکرد دارند که بخار تولید شده را تا ارتفاع 2متری و بیشتر در فضا انتشار می دهد.دستگاه های مه ساز با توان بالا جهت راه اندازی و اماده به کار کردن آن نیز،  ریموت کنترل و  همچنین کنترل پدالی دارا میباشند. که این دستگاه هم همانند دستگاه مه ساز با توان 400 به مدت 15 دقیقه برای بالا امدن و شروع به کار شدن زمان می برند.

دستگاه مه ساز با توان 1500 وات حتی  از ویژگی تعیین غلظت بخار خروجی هم برخوردار میباشد.

دستگاه مه ساز در واقع دارای توان های متنوع با ویژگی های متعددی میباشد که هر یک بر حسب میزان قدرتی که دارند از قابلیت های متعدد و متنوعی هم برخوردار میباشند که شما بر اساس بودجه و فضای مورد نظر خود میتوانید دستگاه مه ساز مورد نظر خود را تهیه نمایید

همانطور که بارها و بارها در مقالات خود اورده ایم نیز دستگاه مه ساز ، دستگاهی میباشد که با اضافه کردن مایع خاصی در مخزن آن، بخار، یا مه سنگین تولید میگردد. برای جذاب کردن محیط خود هم می توانید از افکت های نوری و ال ای هم بهره ببرید.

میزان مایعی که برای دستگاههای مه ساز استفاده میشود بسیار کم است و شما میتوانید با خرید یک گالن مایع برای مدت زمان بسیاری از آن استفاده نمایید و بایستی دقت داشته باشید که از مرغوب ترین مایع های موجود در بازار استفاده کنید در هنگام خرید مایع مه ساز باید توجه داشته باشید که انواع مرغوب را خریداری نمایید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

عده ای نیز مایع بخار را با آب ترکیب نموده  وپس از ان در مخزن دستگاه  میریزند که این امر سبب میگردد به دستگاه مه ساز اسیب ورد شود و نیز زودتر خراب شود  آسیب به دستگاه و و کمتر شدن پاسخ‌دهی دستگاه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *