نورپردازی

وال واشر بلک لایت ال ای دی خطی در انواع مختلف

پیش از آنکه در خصوص وال واشرهای ال ای دی بلک لایت صحبتی کنیم بایستی با مفهوم خود وال واشرها آشنا شویم و سوالاتی که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد این است که وال واشر چیست ؟ بکار گرفتن وال واشرها در چه جاهایی کاربرد دارد؟

در پاسخ به این پرسش ها بایستی گفت که وال واشر ها از محصولاتی در صنعت روشنایی میباشند که در واقع جایگزین پروژکتور عمل میکنند ، چرا که وال واشرها و پروژکتورها هر دو از تجهیزات نورپردازی محسوب میشوند که اغلب جهت استفاده در نورپردازی نمای ساختمان بکار گرفته میشود و اینکه وال واشرها بیشتر در لبه ها نازک دیوار مورد استفاده قرار میگیرند.

چنانچه که شرایط  بهره بردن از پروژکتورها موجود نباشد و همچنان به میزان نور زیادی احتیاج داشته باشیم  میتوانیم از وال واشرهای ال ای دی و بلک لایت استفاده نماییم ، به عنوان نمونه امکان دارد که جهت نورپردازی ساختمان ها ، فضایی باریک و بلند وجود داشته باشد که در اینجا امکان استفاده از پروژکتور وجود ندارد به دلیل اینکه نخست فضای کافی جهت بکار بردن پروژکتورها در چنین محیطی وجود نداشته و سپس اینکه استفاده از چند پروژکتور جلوه زیبا و مناسبی را بوجود نمی آورد و از نظر ظاهری نظم و زیبایی را بر هم میزند.

کاربرد وال واشر چیست؟

نحوه عملکرد وال واشر به این صورت است که نوری را به شکل خطی و یکنواخت در قسمت عرض ایجاد می نماید،از دیگر کاربردهای وال واشر استفاده از آنها در شرایطی است بمنظور نورپردازی ساختمان، نبایست ورود نور از پنجره ها باشد. از اساسی ترین کاربرد های وال واشر ها نورپردازی دیوارها و ایجاد نور به شکل خطی میباشد روی سطوحی مثل دیوار و پل و پنجره و… میباشد ،از کاربرد وال واشر می توان به استفاده از آنها در تولید انواع چراغ های خطی رنگی از جمله پرچم اشاره نمود.وال واشرها به دلیل داشتن ال ای دی دارای طیف رنگی کاملی میباشند که وال واشرهای بلک لایت در محیط های فانتزی و مراسم و جشن ها دارای کاربرد میباشد. وال واشرها را میتوانید به طور سفارشی در رنگ مورد نظر و ابعاد سفارشی ،ثبت درخواست نمایید و به تهیه آن اقدام کنید

مزایای وال واشرها

  • طول عمر مصرف بالا
  • دارا بودن بازدهی بالا
  • منحصر بفرد بودن و خاص بودن
  • موجود بودن نوع ضد آب وال واشرها
  • مقام بودن نسبت به گرما و سرما و همچنین گرد و غبار
  • دارا بودن طیف رنگی وسیع و متنوع
  • موجود بودن وال واشرها در نوع ال ای دی و بلک لایت

انواع وال واشرها

وال واشر ها اغلب جهت نورپردازی ساختمان ها در طیف رنگی آفتابی و مهتابی یا مولتی کالر مورد استفاده قرار میگیرند که هرچند وال واشرها ال ای دی بلک لایت در بازار وجود دارئد  انواع وال واشرها شامل موارد ذیل میگردند:

  • وال واشر ال ای دی 3 وات
  • وال واشر ال ای دی 6 وات
  • وال واشر ال ای دی 9 وات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *