نورپردازی

پیشنهاد بهترین نور بلک لایت برای اتاق

راجع به بلک لایت ها همانطور که در مقالات قبل هم گفتیم لوازم بلک لایت که همان لامپ ، تابلوهای نقاشی، لیوان ها، دستبند ها،اکسسوری و باند و… بلک لایت هستند برای جذاب تر شدن فضا بکار گرفته میشوند و دارای طیف رنگی متنوعی میباشند ولی رنگ مناسب برای محیط و فضای جشن کاملا امری سلیقه ای است که فقط به انتخاب خود میزبان بستگی دارد و  تمام رنگ های بلک لایت برای مراسم میتواند مناسب باشد و اینکه بهتر است از رنگ های متنوع بلک لایت استفاده کنید زیرا جلوه جذاب تری را دارد. از طرف دیگر لامپ های بلک لایت برای استفاده در فصل تابستان مناسب نمیباشند بدین دلیل که این لامپ های سیاه یا همان لامپ های بلک لایت گرمای بسیاری را تولید می نمایند چرا که این لامپ های بلک لایت شامل سی عدد لنز میباشند که محیط را تا اندازه ای حدود 20 متر حال کمتر یا بیشتر روشن می نمایند. از تجهیزات بلک لایت اغلب سیستم های نوری و لیزری هستند که کاربرد فراوان دارند.

کاربرد بلک لایت

سرگرمی: امروزه رایج ترین کاربرد بلک لایت، سرگرمی است که در اغلب در جشن ها و مجالس شادی بکار گرفته میشوند. کاربرد بلک لایت در مجالس استفاده از نورپردازی های خاص و متنوع و نیز تزئین کیک ها و استفاده از رنگ های بلک لایت است چرا که اغلب  رنگهای بلک لایت ها خوراکی میباشند به همین دلیل با خیال راحت میتوانید کیک های خود را تزیین نمایید.

جنایی: در حوزه جنایی جهت ردیابی انسان و کشف کلاهبرداری ها، و در زمینه جرم شناسی از بلک لایت و نورهای بلک لایت استفاده می شود. همچنین برای مشاهده لک خون هایی که با چشم عادی قابل دیدن نمیباشند دارای کاربرد میباشد آموزش های ضد تروریست، جرم شناسی و… استفاده می شود

قانونی: همچنین پروژه های علمی، بمنظور رفع نشتی دستگاه های تهویه و عکاسی و از نورهای بلک لایت استفاده میگردد. همچنین بمنظور شناسایی و تست اسکناس های جعلی هم نیز از بلک لایت ها استفاده می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *