عمومی

معرفی بهترین انواع هواکش آشپزخانه همراه عکس

در این مقاله قصد داریم تا راجع به هواکش های آشپزخانه  و انواعی که دارند صحبت نماییم . هواکش های آشپزخانه در اصطلاح هود نامیده شده اند که در حقیقت از کالایی به حساب می آید که بمنظور جلوگیری کردن و نیز از بین بردن بوی غذاها و چربی و بوهای نامطبوع کاربرد دارد که اغلب در بالای اجاق گاز قرار گرفته و تهویه محیط اشپزخانه شما را برعهده دارد . بیشتر هواکش های آشپزخانه، از نوع برقی میباشند و تهیه آن برای هر آشپزخانه ای میتوان گفت که ضرورت دارد بویژه اغلب برای محیط هایی که دارای پنجره و تهویه های مناسب نمیباشند. هواکش های آشپزخانه از نظر طراحی و ظاهری که دارند به چندین دسته متفاوتی دسته بندی میگردنداز قبیل هواکش آشپزخانه مورب،هواکش یا همان هودهای زیر کابینتی، هود آشپزخانه شومینه ای، هواکش های مخفی و همچنین هواکش آشپزخانه جزیره ای ، که این انواع مدل های هواکش های آشپزخانه از جنبه ظاهری میباشد.

اما قابل ذکر است که بگوییم در حال حاضر 2 مدل هواکش آشپزخانه یا همان هواکش خانگی در بازار وجود دارند که عبارت است از هواکش های تصفیه کننده هوا و تهویه ، و هواکش های خروج هوا که موظف به خارج کردن بو های نامطبوع است و در این نوع هواکش هایی که دارای خروجی هوا میباشند، به یک کانال اتصال دارند که از طریق این کانال تمامی گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع به بیرون کشیده میشود و اینکه هواکش های خروجی هوا در سه مدل از شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای به بازار ارائه میگردند.

مزایای هواکش های آشپزخانه علاوه بر تهویه هوا عبارت است:

  •  ایجاد کردن نور بیشتر بدر محیط آشپزی
  •  مساعدت در تمیزتر نگه داشتن آشپزخانه
  • پایین آوردن خطر مسمومیت از راه مونوکسیدکربن
  • مانع شدن از گرمای زیاد و نیز خنک کردن فضای آشپزخانه

اما اگر بخواهیم بجای هود به شما چندین مدل از بهترین هواکش های خانگی را معرفی کنیم میتوانیم به موارد ذیل اشاره نماییم که چه بسا برای شما کاربردی میتواند باشد:

1- هواکش پارس شهاب

2-هواکش دمنده سری توربو

3-هواکش خانگی تیراژه

4-هواکش لوله ای پارت الکتریک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *