تالار

لیست 10 باغ تالار باشکوه تهران

هر زمان که نام باغ تالار به گوش می‎رسد، مراسم ازدواج در ذهن ما تداعی می‎‎‎شود. این در حالی است که از باغ تالار به جز مراسم ازدواج، عقد و نامزدی می‎توان برای برگزاری تولد، جشن تعیین جنسیت فرزند و بسیار مراسم‎های دیگر استفاده کرد. بد نیست در ابتدای این مقاله کمی درباره دلایل انتخاب باغ تالار به جای تالار را بدانیم.

باغ تالار از دو بخش سرپوشیده به عنوان باغ و همچنین تالار سرپوشیده برای فصول سرد و همچنین برگزاری مراسم درون تالاری تشکیل شده است. پوشش گیاهی زیبا در بخش باغ به همراه نورپردازی و گل‎آرایی می‎تواند باعث شود که عکس‎های مراسم از تنوع بالایی برخوردار باشد. همچنین از فضای باز باغ تالار برای عکاسی عروسی‎های فرمالیته نیز استفاده می‎شود. به همین دلیل بیشتر زوج‎ها برای مراسم ازدواج خود ترجیح می‎دهند به جای تالار که صرفا یک فضای بسته است، از باغ تالار استفاده کنند. در چنین شرایطی هم از لوکیشن بی‎نظیر عکاسی بهره‎مند می‎شوند، هم مهمانی در دو فضای باز و سرپوشیده برگزار خواهد شد.

در تالار مراسم در یک فضای یکسان برگزار می‎شود. این در حالی است که باغ تالار دارای فضای متعدد است. بسیاری از باغ تالارها دارای سالن رقص مجزا و یا قهوه‎خانه سنتی هستند. همین امر باعث می‎شود هر نوع مهمانی با هر سلیقه‎ای از مراسم لذت ببرد.

ما در این مقاله به معرفی 10 باغ تالار با شکوه در تهران خواهیم پرداخت. همچنین ویژگی‎ها و امکانات هر کدام را به تفکیک بررسی خواهیم کرد.

1-باغ تالار عروسی فاخر

این تالار یکی از تازه تاسیس‎ترین باغ‎ تالارهای اطراف تهران است که ظرفیت بین 50 تا 1500 نفر را دارد. لذا اگر مراسم بزرگ با تعداد مهمان بالا دارید، این باغ تالار می‎تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

باغ تالار فاخر در احمد آباد مستوفی قرار دارد. یکی از ویژگی‎های این باغ تالار، لوکیشن‎های بی‎نظیر عکاسی می‎باشد.  از کاخ تروی گرفته تا عمارت شاین، از خانه رابین تا کاخ ناتینگهام، همگی آماده هستند تا عکس‎های زیبایی در آن ثبت شود. شاید بد نباشد که بدانید فضای عکاسی وسترن هم برای عروس و دامادهای خوش ذوق در این باغ تالار فراهم شده است.

2-باغ تالار همای

عمارت همای در منطقه احمد آباد مستوفی قرار دارد. این عمارت با معماری کلاسیک خود توانسته است نظر سخت پسندان را به خود جلب نماید. نورپردازی محیطی بی‎نظیر این مجموعه یکی از بارزترین ویژگی‎های عمارت همای است. همچنین مبلمان بسیار شیک و کلاسیک در کنار ظروف خیره کننده یکی از ویژگی‎های عمارت همای است. این باغ تالار ظرفیت 1500 نفر را دارد.

3-باغ تالار والا

عمارت والا یکی از لاکچری‎ترین عمارت‎ها جهت برگزاری مراسم عروسی است که در شهریار واقع شده است. اگر به دنبال تجربه یک مراسم ازدواج رویایی هستید، عمارت والا یک انتخاب مناسب برای شماست. چرا که یک معماری منحصر به فرد، سالن عقد مجزا ، نورپردازی بی‎نظیر و همچنین آسانسور و مسیر مناسب برای ویلچر فراهم شده تا یک مراسم بی کم و کسر را تجربه نمایید. یکی از جالب‎ترین امکانات عمارت والا دارا بودن اتاق بازی ویژه کودکان است. بد نیست بدانید که عمارت والا، امکان برگزاری همایش و افتتاحیه را دارا می‎باشد.

باغ تالار والا دارای ظرفیت 1000 نفری همراه با پارکینگ جهت پارک 400 ماشین می‎باشد.

4-باغ تالار شیخان

این باغ تالار مجلل به باغ عروسی 777 معروف شده است. این باغ با ظرفیت 800 نفر امکان پذیرایی از مراسم‎های بزرگ را فراهم کرده است. باغ تالار شیخان دارای معماری کلاسیک اروپایی می‎باشد. همچنین با ایجاد فضاهایی منحصر به فرد و لاکچری، توانسته افراد  لوکس پسند را به خود جذب نماید.

باغ عروسی 777 دارای طبیعت زیبا همراه با ظروف بسیار مجلل است. همچنین شمع‎آرایی، گل‎آرایی و پذیرایی به صورت کاملا حرفه‎‎ای صورت میگیرد. بنابراین اگر به دنبال یک فضای بسیار لاکچری برای مراسم عروسی خود هستید، باغ تالار شیخان یک گزینه مناسب برای شماست.

 

5-باغ تالار دایانا

فقط کافیست کمی از تهران دور شوید. ولی نگران نباشید. باغ تالار دایانا آنقدرها هم دور نیست. این باغ با ظرفیت پذیرایی از 600 نفر در گرمدره قرار دارد. تالار مجلل، اتاق عقد بسیار لوکس و همچنین گل‎آرایی ویژه این باغ می‎تواند نظر همه افراد را به خود جلب نماید. این عمارت در فضایی نزدیک به 18000 متر مربع بنا شده و شامل طبیعت بی نظیر ، آلاچیق ، آبنما و آبشار است . هم چنین فضایی برای پارکینگ اختصاصی مهمانان در این باغ تالار در نظر گرفته شده است.

6-باغ تالار سام

عمارت سام هم در گرمدره واقع شده و امکان پذیرایی از 600 نفر را دارد.  یکی از ویژگی‎های این باغ تالار، امکان سرو غذا در کنار استخر می‎باشد. این باغ دارای قهوه‎خانه سنتی بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین منوی بسیار متنوع، گل ‎آرایی و شمع آرایی کاملا حرفه‎ای در کنار نورپردازی مدرن از بارزترین ویژگی‎های باغ تالار سام است.

7-باغ تالار یلان

عمارت یلان با روف گاردن بسیار مجلل و همچنین استیج رقص یک انتخاب مناسب برای برگزاری مراسم عروسی می‎باشد. این باغ تالار دارای تالارهای پذیرایی چهار فصل است. همچنین اتاق و تراس مجزا برای عقد یک فضای متفاوت را برای مراسمی رویایی و خاص فراهم کرده است. معماری اروپایی ایتالیایی، گل‎آرایی و نورپردازی توانسته باغ تالار یلان در لیست پرطرفدارترین باغ تالارهای تهران قرار دهد.

8-باغ تالار ملل

عمارت ملل در منطقه سعیدآباد واقع شده است. این باغ دارای ظرفیت 600 نفر می‌‎باشد. باغ تالار ملل دارای اکسسوری‎های بسیار زیبا در محیط تالار و باغ بوده که ظاهری بسیار لوکس به فضا داده است. تالار عقد مجزا و بسیار لاکچری، فضای باغ منحصر به فرد و همچنین بافت گیاهی زیبا باعث شده ملل طرفداران زیادی را برای برگزاری مراسم داشته باشد.

9-باغ تالار تاج

عمارت تاج یکی از متفاوت‎ترین باغ تالارهای تهران است. تاج دارای معماری مشابه عمارت‎های لوکس هند می‎باشد. نمای سفید و متفاوت بنا، در کنار آبشار و آبنما، فضای نشیمن در فضای باز با اکسسوری‎های بی‎نظیر و نورپردازی چشم‎نواز  از دلایل متفاوت بودن این باغ تالار نسبت به سایر رقبای خود است. این عمارت باشکوه ظرفیت پذیرایی از 500 نفر را دارد.

10-باغ تالار دانیال

عمارت دانیال در لیست مجلل‎ترین باغ تالارهای تهران قرار دارد. معماری لاکچری، گل‎آرایی و شمع آرایی حرفه‎ای در کنار ظروف بسیار لوکس باعث شده این باغ تالار یک گزینه بسیار مناسب باشد. عمارت دانیال دارای لوکیشن‎های بسیار زیاد و متنوعی برای عکاسی می‎باشد. هر لوکیشن دارای نورپردازی مجزا و فضایی منحصر به فرد است.

 

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی 10 باغ تالار باشکوه در تهران بپردازیم. همچنین با بررسی ظرفیت‎ها و ویژگی‎های منحصر به فرد هر کدام، تصویری کلی از این باغ تالارها در ذهن شما ایجاد کنیم. اگر شما نیز باغ تالاری در تهران با ویژگی ها و زیبایی های خاص میشناسید حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *