نورپردازی

رقص نور لامپی و رقص نور موزیکال

رقص نور لامپی و رقص نور موزیکال

چنانچه که در منزل خود فضای کافی برای استفاده از تمام سیستم های نورپردازی وجود نداشته باشد انتخاب هایی هستند که به شما کمک خواهد کرد که با کمترین اشغال در فضای خود از یک رقص نور پر قدرتی برخوردار گردید . حال محصولی که میخواهیم در اینجا به شما معرفی نماییم رقص نور لامپی است و رقص نور موزیکال که توضیحاتی مختصر از این دو محصول را برای شما آورده ایم که با تهیه این محصول از نور خوب و موزیک میتوانید لذت ببرید.

رقص نورهای لامپی قادر به پخش موزیک میباشندکه از سوی دیگر با تفکت هایی که دارد محیط شما را جذاب تر می نماید و جلوه مراسم شما زیباتر خواهد شد.

در رقص نورهای لامپی نیز بلوتوث لحاظ گشته که از این طریق بتوانید از موزیک های گوشی خود استفاده نمایید که هم موزیکال بوده و رقص نور خود رابا موزیک سینک می نماید.

جمع شدن قابلیت رقص نور و موزیکال بودن در یک لامپ این محصول را بسیار کاربردی کرده که هر کس با تهیه آن میتواند مجالس خود را هیجان انگیزتر نماید.این رقص نور های لامپی توسط رسموتی که برایشان در نظر گرفته شده فرمانهای متنوعی را اجرا می نمایند.

تغییر دادن رنگ و افکت و نور چراغ ، حالت تکرنگ شدن یا ترکیب شدن رنگ ها ، موزیکال بودن یا متوقف کردن پخش موزیکو نیز خاموش و روشن کردن لامپ از قابلیت های رقص نور لامپی است که جدا از همه این ها می توانید از نور آن همچون یک لامپ معمولی با نور مهتابی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *