نورپردازی

بهترین سایت خرید رقص نور چیست؟

بهترین سایت خرید رقص نور چیست؟

بمنظور تهیه و خرید رقص نور و سایر تجهیزات نورپردازی پیشنهاد ما به شما این است که تنها از سایت های معتبر خرید نمایید و چنانچه از سایت های معتبر خرید نمایید میتوانید از شهرستان ها و جمان های دورافتاده هم ثبت سفارش نمایید که کالا و محصول شما سریع و سالم به دستتان برسد.گرسوز با داشتن نجربه و سابقه های درخشان در حوزه سیستم نورپردازی و بهره بردن از نیروهای متخصص و ماهر توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را کسب نماید و بدون اغراق  یکی از بهترین سایت ها برای خرید رقص نور و تجهیزات نورپردازی و الکترونیکی میباشد.

شما از سایت گرسوز میتوانید علاوه بر رقص نور ، تجهیزات رقص نور را هم تهیه نمایید که تجهیزات رقص نور شامل مووینگ، لیزری، افکت و دودساز هستند ، که در این بین مووینگ ها دارای طیف تنوع وسیعی بوده اند که در مجالس بکار گرفته میشوند. رقص نور افکت دار هم نیز از تجهیزات کاربردی است که دارای تنوع قابل قبولی است.  رقص نورهای افکت دار قادر به انتشار رنگ های متنوع با قدرت بالا بوده که از آنها به ژوپیترها میتوان اشاره نمود.

از سایت گرسوز کدام تجهیزات رقص نور قابل تهیه میباشد؟

  • لامپ های رقص نور: لامپ های رقص نور که نورها را متحرک نموده و ساختاری بسیار زیبا دارند و نحوه استفاده از این لامپ های رقص نور اتصال آنها به سرپیچ سقفی میباشد که جذابیت مراسم شما را چندین برابر می نماید.
  •  فلاشر رقص نور: فلاشرها اکثرا بمنظور تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی بکار گرفته میشوند و اینکه سرعت چشمک زدن فلاشرها قابل تنظیم دستی میباشد که از یک تا ده میتوان ان را تغییر داد.
  •  ژوپیتر: ژوپیترها  در دو مدل  4 کلاسه و 8 کلاسه به بازار عرضه میگردند که از قابلیت ژوپیترها میتوان به تغییر افکت نورها اشاره نمود و قدرت ژوپیترها به قدری بالاست که به شدت برای مراسم ها پیشنهاد میشوند و جذابیت مراسم را چندین برابر می نمایند.
  •  رقص نور ثابت حرفه ای: نحوه استفاده از اسن دستگاه اتصال آن به DMX میباشد که در این صورت از کلیه قابلیت های این دستگاه رقص نور میتوانید استفاده نمایید.

تهیه تجهیزات و سیستم نورپردازی از لحاظ اقتصادی هزینه ی چندانی نمیخواهد  و همانطور که بیان نمودیم از ضروری ترین لوازم نورپردازی تهیه مووینگ میباشد که مووینگ ها با خاصیت جنبنده ای که دارا میباشنند نور را در فضاهای مختلفی انتشار می دهد که مووینگ ها دارای انواع گوناگونی می باشند.

از دیگر لوازم ضروری برای نورپردازی و رقص نور دستگاه لیزر است که این لیزرهای در مدلهای تک رنگ و فول کالر در بازار وجود دارند.

به طور کلی برای تهیه و خرید رقص نور میتوانید محصولاتی با کیفیت و نیز با قیمتی بسیار مناسب را از فروشگاه گرسوز تهیه نمایید که هدف ما تنها جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *