دسته‌بندی نشده

ایده های جذاب برای ورودی تالار و باغ تالار

ایده های جذاب برای ورودی تالار و باغ تالار

اساساً مهمترین جنبه طراحی و دکوراسیون عروسی شما با دکوراسیون ورودی تالار و یا باغ تالار شروع می شود و این اولین چیزی است که مهمانان شما متوجه می شوند و از آن برای ایجاد تصوری از عروسی شما در ذهنشان به عنوان یک کل استفاده می کنند. ورودی تالار عروسی شما یک بخش حیاتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه قوی بر مهمانان شما است. یکی از راه ‌های انجام این کار، افزودن جزئیات تزئینی خلاقانه به ورودی است تا آن را زیبا و خاطره ‌انگیز کند. در این مقاله چند ایده جذاب برای ورودی تالار و باغ تالار برای کمک به الهام گرفتن در هنگام برنامه ریزی دکوراسیون ورودی عروسی را به شما عزیزان معرفی می کنیم. این ایده های دکوراسیون ورودی تالار مهمانان شما را شگفت زده می کند و آنها را با یک ورودی عالی که هرگز فراموش نخواهند کرد، تحت تاثیر قرار می دهد.

مسیر گلبرگ در ورودی تالار و باغ تالار

گلبرگ ها راهی عالی برای پذیرایی از مهمانان شما هستند. از گلبرگ ها علاوه بر استفاده در دسته گل و بوتونی می توان به روش های دیگری نیز استفاده کرد. می‌ توانید از ساقدوش‌ هایتان بخواهید که آنها را در حالی که در راهرو قدم می‌ زنند، پخش کنند یا می‌ توانید از آنها به ‌عنوان مسیری برای خود و همسر آینده‌ تان استفاده کنید. همچنین می ‌توانید از آن ‌ها برای تزئین راهرو استفاده کنید؛ به این صورت که یک نفر در انتهای آن ایستاده و در حین پایین آمدن، گلبرگ‌ هایی را روی زمین بپاشد.

سبک خلاقانه تابلوهای تخته سیاه

تابلوهای تخته سیاه روش خوبی برای پذیرایی از مهمانان شما هستند. می توانید از آنها برای نوشتن یک پیام خوش آمدگویی، یک واقعیت سرگرم کننده در مورد عروس و داماد و یا حتی یک واقعیت سرگرم کننده در مورد رابطه عروس و داماد استفاده کنید. این روش بسیار کاربردی و جذاب است زیرا به شما این فرصت را می دهد که مهمانان را در فرآیند تزئینات شرکت دهید و به آنها اجازه دهید پیام های خود را در بالای تابلوی تخته سیاه خود بنویسند! همچنین می توانید از این ایده با ایجاد یک پس زمینه گالری عکس با تابلوی تخته سیاه بزرگ و سفارشی سازی شده در هر تم یا سبکی که مناسب عروسی شماست، استفاده کنید!

استفاده از شمع های شناور در تزئین ورودی تالار و باغ تالار

شمع های شناور یک روش عالی برای ایجاد فضایی رویایی برای پیاده روی عروس و داماد هستند. می‌ توانید آن‌ ها را از قبل تهیه کنید یا حتی آن‌ ها را خودتان درست کنید. مزیت ساختن آنها به دست خودتان این است که می توانید رنگ، سبک و اندازه را انتخاب کنید که به بهترین شکل با تم عروسیتان هماهنگ باشد. همچنین می توانید شمع های شناور را به صورت عمده در فروشگاه های صنایع دستی یا آنلاین خریداری کنید. آنها در انواع شکل ها و اندازه ها هستند؛ از ستاره ها و قلب ها گرفته تا پروانه ها!

 

دکوراسیون ورودی تالار با فانوس و گل

وقتی نوبت به تزئین راهروی ورودی می رسد، چند گزینه دارید. اولی فانوس و گل است. فانوس ها را می توان از کاغذ یا شیشه ساخت. در هر صورت، آنها یک انتخاب عالی برای عروسی در فضای باز هستند زیرا نور ورودی را تامین می کنند. برای نگه داشتن فانوس ها و گل های خود به تخته های چوبی نیاز دارید. وقتی صحبت از گل ها می شود، از گلهایی که در آن فصل وجود دارند (یا معنایی پشت آن است) استفاده کنید. به عنوان مثال، گل رز با عشق مرتبط است، بنابراین همیشه ایده خوبی است که از آن ها را برای روز عروسی خود تهیه کنید! علاوه بر این، در صورت امکان باید از گیاهان بومی استفاده کنید که به طور طبیعی در منطقه شما رشد می کنند، زیرا این امر هزینه ها را پایین نگه می دارد.

 

فضای سبز تابستانی

اگر به دنبال ایده هایی برای دکور ورودی عروسی هستید که هم جذاب باشد و هم اجرای آن آسان باشد، فضای سبز یک گزینه عالی است. انواع شکوفه های بهاری را از گل فروشی محلی خود جمع آوری کنید. بسته به محل زندگی شما، ممکن است گل رز، نرگس یا لاله باشد. برای تنوع بافت و رنگ، مقداری برگ اضافه کنید. سپس آنها را در گلدان ‌های شیشه ‌ای شفاف با زمینه‌ های سفید نمایش دهید تا ظاهری تمیز داشته باشید که روزهای آفتابی تابستان را تداعی می‌کند! اگر می ‌خواهید طعم و رنگ بیشتری به چیدمان گل ‌های خود اضافه کنید از تابلوی تخته سیاه برای خوش آمد گویی به مهمانان خود استفاده کنید (اگر آنها بتوانند پس از آمدن، پیام بگذارند نیز جالب است).

استفاده از لامپ ها و چراغ های رویایی

همه این دکوراسیون با نور درخشان و زیبا را دوست دارند. این تزیینات جلوه ای ظریف و باکلاس به عروسی شما می بخشد. مهمانان می توانند تمام تصویر عروسی شما را تنها از ورودی بسازند. بنابراین، به سادگی این دکوراسیون ورودی عروسی خود را طراحی کنید و همه را با این سبک شگفت زده کنید. می توانید با هر رنگ برای تزئین ورودی بر اساس تم عروسی خود استفاده کنید.

دروازه تزئینی با گل

موثرترین تکنیک برای تزئین ورودی عروسی استفاده از تزئینات گلدار است. بهترین وسیله برای تزئین گل رز و چند برگ است. دکوراسیون گل یک انتخاب محبوب برای عروسی های باشکوه است.

دکوراسیون ورودی باغ تالار تم جنگل

آیا تا به حال سعی کرده اید که ورودی عروسی را با تمی به سبک جنگلی تزئین کنید؟ این تم باورنکردنی است! از این نوع دکوراسیون حتما باید استفاده کرد تا مراسم عروسی خاطره انگیزتر شود. می توانید درختان موجود در باغ تالار را تزئین کنید یا با شاخه های تزئینی یک ورودی تماشایی بسازید. اگر عروسی شبانه است، از چراغ ها برای جلب توجه استفاده کنید.

سخن پایانی

پذیرایی از مهمانان خود با هر یک از این ایده ‌های قسمت ورودی تالار تأثیر بسیار خوبی در اجرای مراسم بر جای می‌ گذارد! دکوراسیون ورودی تالار بخش مهمی از مراسم شما است. ورودی اولین چیزی است که مهمانان هنگام ورود به عروسی شما خواهند دید، بنابراین باید از نظر بصری جذاب و کاربردی باشد.

اکنون که چندین ایده خلاقانه برای دکور ورودی تالار و باغ تالار را در این مقاله به شما معرفی کردیم، وقت آن است که شروع به طراحی ورودی تالار برای مراسم خود کنید. چه از پیشنهادات ما ایده بگیرید و چه خودتان ایده جدیدی ارائه دهید، می دانیم که این لحظات برای سال های آینده به یاد ماندنی خاطرات برای شما خواهند بود!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *