عمومی

قیمت هواکش سقفی

هواکش های سقفی از تجهیزات کاربردی با عملکردی بسیار ساده میباشد که امروزه بکار گرفتن آن نیز در صنایع بسیار رایج گشته است  و این که برای مشاهده لیست قیمت هواکش سقفی میتوانید با فروشگاه اینترنتی گرسوز تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما نمایند. از ویژگیهای هواکش های سقفی میتوانیم بگوییم که هواکش های سقفی این قدرت را دارند تا حجم بسیاری  از هوا را در کمترین فشار داشته باشند که دارای توان های متنوعی هم میباشد . بایستی بگوییم که اغلب هواکش هایی که در بازار وجود دارند قابل نصب روی سقف هستند که به همین خاطر است هواکش های سقفی نامیده میشوند و در دسته هواکش های سقفی قرار میگیرند. هواکش های سقفی به دلیل اینکه دارای فضای گسترده  و وسیعی میباشند بهترین انتخاب از نوع هواکش هستند که میتوانند تهویه را به خوبی انجام دهند و مسئله ای که منجر به محبوبیت هواکش های سقفی گردیده کاربرد و قابلیت های آن ها در صنعت میباشد که روز به روز هم تقاضا برای خرید این محصول بیشتر میگردد.

از وجوه افتراق هواکش های صنعتی و خانگی میتوان به تنوع در مدل و کارایی آن ها اشاره کرد،لازم به ذکر میباشد که هواکش های سقفی اغلب در منازل بکار گرفته میشوندو همچنین توان و قدرت کمتری را نسبت به هواکش های صنعتی دارا میباشند و اینکه هواکش هوای صنعتی نسبت به هواکش های سقفی قابلیت جابجا نمودن حجم وسیعی از هوا را دارندکه چنانچه در فرآیند تولید انها از تجهیزات پیشرفته تری استفاده شود نسبت به هواکش ای خانگی و هواکش های سقفی میتوانند انرژی کمتری را مصرف نمایند.

هواکش ها همانطور که بیان کردیم دارای انواع متنوعی با کارایی های متنوع تری میباشند که ، هواکش های سقفی آکسیال از شناخته ترین شده هواکش های موجود در بازار میباشند که این هواکش ها دارای محوری ساده بوده و هوا نیز در جریان محور آن حرکت می نماید.  هواکش های سقفی نیز دارای حجم هوای بیشتری در مقایسه با دیگر هواکش ها بوده و نیز از نظر اقتصادی و هزینه هم به صرفه تر و ارزان تر میباشند. هواکش های سقفی نیز برای استفده روزمزه و کارهای سبک تر نیز دارای کاربرد میباشند.

هواکش های سقفی دارای دو نوع کلی میباشند که برای شما در ذیل آورده ایم:

  • هواکش آکسیال سقفی: برای محیط های کوچک تا متوسط دارای کاربرد میباشند.
  • هواکش سانتریفیوژ سقفی: که در محیط و فضاهای وسیع دارای کاربرد میباشد.

که شما بایستی با لحاظ کردن فضای اتاق و محیط مورد نظر خود هواکش سقفی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

هواکش های سقف در جاهایی کاربرد دارند که به فشار هوای زیادی نیاز نبوده و تنها تهویه محیط مورد توجه است که در اینجا از هواکش های سقفی بایستی استفاده نماییم یاز به فشار هوای زیاد نیست و تهویه مدنظر است کاربرد دارد. هواکش های سقفی بهترین گزینه برای نصب در فضاهایی میباشند که فضای کافی برای نصب هواکش وجود نداشته یا جاگزین مناسب برای هواکش هایی است که بسیار صدای ازاردهنده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *