دسته‌بندی نشده

تفاوت مووینگ های بیم با مووینگ های وش

بیم یا مووینگ به دستگاه هایی میگویند که نور انها یا به صورت وش و یا به صورت خطی مستقیم است. همچنین دارای قدرت های متفاوت و عملکرد های گوناگون در طرح ها و خروجی دارند. بستگی به مدل آن دارای یک یا چند  لامپ بسیار قوی با قدرت متفاوت است که بر روی یک بازوی متحرک که قابلیت چرخش به صورت 360 درجه و زوایای گوناگون دارد است.ضرورت اسفاده از آن برای کسانی که میخواهند نور پردازی حرفه ای انجام بدهند بسار بالا است چون با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز به هیچ نور دیگری نیست زیرا تمام نور ها را دارا مییاشد.(فول کالر)

امروز در سال 2023 بسیاری از نور پردازان حرفه ای در تمام دنیا 100% از بیم و مووینگ استفاده میکنند به دیل این که این مدل دستگاه ها قابلیت برنامه ریزی بالایی دارند و میتوان با استفاده از انها هیجان بسیار زیادی و احساسات بسیار زیادی را روی مراسم ها و ایونت ها ایجاد کرد انها میگویند که نور پردازی میتواند باعث ایجاد اظطراب هیجان واحساسات گوناگون شود به همین دلیل ضرورت بسیار بالای در استفاده از دستگاه های نور پردازی دارد یکی از قابلیت های  بیم ها و مووینگ ها اتصال به دستگاه دی ام ایکس است.

دی ام ایکس یک کنترلر بسیار پیشرفته است که با کمک ان میتوان بیم ها و مووینگ ها را کنترل کرد و جهات آن نورمدل های آن و چندینو چندین قابلیت های گوناگون این دستگاه رو کنترل کرد با استفاده از دی ام ایکس میتوان ده ها دستگاه رو با هم سینک و به صورت همزمان روشن یا خاموش و هماهنگ کرد که اگر در فستیوال های موسیقی یا سالن های کنسرت معتبر در دنیا ببینید بسیار بسیار جلوه ی ویژه ای ایجاد میکند.البته هر کدام از دستگاه های بیم دارای صفحه کلید دیجیتال هستند که میتوانید با استفاده از حالت های دستی هم برنامه ریزی کنید.امروزه در دنیا کمتر کسانی هستند که نیاز به نور پردازی حرفه ای داشته باشند ولی از دستگاه بیم و مووینگ استفاده نکنند.

دلیل محبوبیت این مدل از دستگاه ها در دنیا برد بسیار بالا این دستگاه بر اساس مدل و قدرت ان است به طور مثال بیم 230 برد 200 متری در شب دارد و حتی میتواند در تاریکی در هوا و فضای باز هم نور قدرتمند خود را به نمایش بزارد .این دستگاه ها در فروشگاه الوا نور موجود هستند و بروز ترین و قدرتمند ترین نوع این دستگاه هارو میتوانید مشاهده کنید.

بیم هاو مووینگ ها بر اساس قدرت لامپ و مدل کارکرد  چند مدل دارند بیم 230  بیم 350  بیم 30وات  بیم و وش

بیم 60 وات   بیم 70 وش   بیم 60 وات   بیم 2 طرفه و….

این ها قسمت کوچیکی از اسامی بیم ها و مووینگ های بازار میباشند.

امروزه برند های بسیار زیادی با نام های تجاری گوناگون دستگاه های زیادی رو تولید و وارد میکنند و اما ایا کدام گزینه ی بهترین گزینه ی خرید است؟

 

با توجهه به وضعییت بازار های ایران و ممنوعیت واردات محصولات  از اونجایی که مدل های گوناگونی از این دستگاه ها داخل ایران است در هنگام خرید میبایست به یک سری از نکات توجه کرد که شامل برند ونوع دستگاه وکارکرد و قابلیتت آپدیت شدن یا بروز شدن ان و قابلیت تعمیر بودن آن و بنا به استفاده برای محیطمان قدرت آن دستگاه است باید توجهه بسیار زیادی داشته باشیم از این رو با توجه به این که در ایران برند های کیفییت پایین زیادی هم وجود دارن بسیار زیاد در موقع خرید باید نسبت به انتخاب دستگاه هشیار بود.

 

متخصصین و کارشناسان الوا نور هستند که به شما در مورد نحوی خرید و انتخواب دستگاه کمک بسیار زیادی میکنند.

این کارشناسان با در نظر گرفتن شرایط شما و نیاز شما دستگاه های مناسبی رو معرفی میکنند .

همچنین شما برای استفاده از دستگاه دی ام ایکس و کنترل کردن بیم ها نیاز به گزراندن دوره های اموزشی دارید اما کارشناسان الوا نور میتوانند شما را راهنمایی و بیس و پایه این دستگاه را به شما اموزش دهند.

در کل استفاده از بیم ها و مووینگ ها اگر شما به دنبال جذب مخاطب خود هستید و مراسمی بسیار با شکوه و هیجان انگیزی را میخواهید به شدت توصیه میشه زیرا تمام نیاز شما رو بر اورده میکند و باعث میشود یک شب هیجان انگیز و بسیار احساسی رو به ارمغان بیارید.

پیشنهاد الوا نور برای خرید دستگاه بیم اگر به دنبال دستگاه حرفه ای و قیمت مناسب و کیفیتت بالا میگردید بیم 230 وات است که یکی از دستگاه های پر طرفدار در دنیای نور پردازی است زیرا تمام خصوصیت های مناسب یک بیم را دارد و هر انچه که شما نیاز دارید رو دارا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *