دی جی

ویژگی‌های جذاب دی‌جی‌های خانم

موسیقی خوب، موسیقی است که مواردی چون: سن، ملیت، نژاد و جنسیت را در نظر نمی‌گیرد.  طبق آمار به‌دست آمده، فقط 10 درصد از کل دی‌جی‌های دنیا، زن هستند. بنابراین، ارزش دارد که از بهترین استعدادهای زن در حرفه دی‌جی تجلیل کنیم. یک ضرب‌المثل فرانسوی است که می‌گوید:” آنچه را زن بخواهد، خدا خواسته است”. بنابراین اگر زنی هدف‌اش این باشد که روزی یک خواننده خوب شود، این کار برایش مثل آب خوردن است. همچنین تعداد زنانی که در حرفه دی‌جی مشغول به کار هستند کم است. از طرفی، تعدادی از آن‌ها که دی‌جی هستند یکسری ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.در ادامه می‌خواهیم خصوصیات ویژه و جذاب دی‌جی‌های خانم را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی ویژگی‌های دیجی‌های خانم

اگر می‌خواهید یک شب به‌یادماندنی، یک مراسم خاطره‌انگیز و یک عروسی رویایی و فراموش نشدنی برگزار کنید، می‌توانید دی‌جی‌های خانم را برای مراسمتان انتخاب کنید. همچنین امروزه دی‌جی‌های خانم از نظر میزان درآمد و اجرای کار باکیفیت از دی‌جی‌های مرد سبقت گرفته‌اند.

در ادامه یکسری از ویژگی‌های جذاب دی‌جی‌های خانم را معرفی می‌کنیم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

انرژی بالا هنگام اجرا

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که دی‌جی‌های خانم نسبت به دی‌جی‌های مرد دارند؛ این است که آن‌ها انرژی بالایی دارند. دی‌جی‌های پر انرژی طرفداران زیادی بین مخاطبان دارند؛ زیرا دی‌جی پر انرژی با انتقال انرژی بالای خود به جمعیت حاضر در مراسم و ایجاد شور و هیجان بیشتر در مجلس؛ باعث ایجاد حس خوب در مخاطبین می‌شود ( برگرفته از londonsoundacademy).

زنان دی‌جی جذاب همراهان خوبی هستند

معمولا دی‌جی‌های خانم در مراسم، همراه جمعیت هستند. با توجه به تغییر حس و حال مخاطبین به آسانی می‌توانند آهنگ‌ها را تغییر دهند و در نتیجه مراسم را تا لحظه آخر به نحو احسن مدیریت می‌کنند.

رقص همزمان با اجرا

دی‌جی‌های زن در قیاس با دی‌جی‌های مرد بهتر می‌رقصند و با این کار شور و هیجان بیشتری به مخاطبان منتقل می‌شود.

دقت و تمرکز بالا هنگام اجرا

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که زنان دی‌جی در آن عالی هستند، دقت و تمرکز بالا در انجام امور است.

اجرای همزمان امور

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دی‌جی‌های خانم، اجرای همزمان چند کار باهم است. آن‌ها می‌توانند در مراسم آهنگ‌ها را میکس کنند و همزمان یکسان‌سازی یا EQ انجام دهند؛ زیرا بنا بر دلیل علمی هر دو نیمکره‌ی زنان به‌طور همزمان می‌تواند کار کند.

ظاهر و زیبایی

مدل مو: موهای کوتاه، پدیده‌ی نسبتا مدرنی است؛ چرا که پیش از قرن گذشته در بین خانم‌ها هرگز وجود خارجی نداشته است. همچنین موهای کوتاه جذابیت منحصر به‌فرد به شما می‌دهد. بنابراین یکی از ویژگی‌های جذاب دی‌جی‌های خانم داشتن موی کوتاه آن‌ها است که مخاطبان را مجذوب خودشان می‌کنند.

از طرفی دیگر دی‌جی‌های خانمی هستند که موهای بسیار بلند و جذابی دارند که داشتن این نوع مو و رقص مویشان هنگام اجرا یک ویژگی شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود ( بر اساس سایت londonsoundacademy).

آرایش صورت:

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در جذابیت دی‌جی‌های خانم، طرز آرایش صورت است. میکاپ یکی از موارد مورد علاقه همه خانم‌ها و آقایان است و می‌توان گفت مانند یک عصای جادویی عمل می‌کند. آرایش صورت علاوه بر اینکه می‌تواند همه لکه‌ها و نقص‌های پوستی را به خوبی پنهان کند، در افزایش زیبایی و جذابیت صورت نیز تأثیر به‌سزایی دارد و به ایجاد اعتماد به نفس بیشتر در خانم‌ها کمک می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با داشتن اعتماد به نفس بالا، اجراهای بسیار عالی در این حرفه داشته باشید ( برگرفته از سایت musicianwave).

مدل تیپ زدن (طرز لباس پوشیدن)

معمولا تیپ لباس‌هایی که دی‌جی‌های خانم دارند، معمولا تیپ و مدل لباس‌های پسرانه است که از نظر مخاطبین بسیار جذاب و خوشایند است. از طرفی برخی دیگر از دی‌جی‌های خانم هستند که لباس‌های ظریف و مجلسی زنانه بر تن دارند و این مدل لباس‌ها نیز طرفداران زیادی دارد و بر جذابیت آن‌ها هنگام اجرا می‌افزاید.

خالکوبی

جذب کارهای خطرناک شدن، یکی از دلایلی است که جمعیت جذب زنان دی‌جی می‌شوند که خالکوبی دارند. از آنجایی که چنین زنانی سیگنالی از شجاعت و پذیرش کارهای خطرناک از خود نشان می‌دهند، برای مخاطبین به شدت جذاب به نظر می‌رسند.

تولید تن صدای نازک و ظریف

زنان دی‌جی؛ به‌دلیل ویژگی ذاتی که دارند دارای تن صدای نازکی هستند که در اجرای برخی از آهنگ‌ها که نیاز به تن صدای نازک و ظریف است نسبت به مردان دی‌جی بهتر عمل می‌کنند.

ظریف‌کاری

معمولا بانوان در اجرای اموری که به ظریف‌کاری بیشتری نیاز دارند بهتر عمل می‌کنند.  همچنین دی‌جی‌های خانم بسیار با‌حوصله و دقیق هستند و در تولید و پخش آهنگ‌هایی که نیاز به ظرافت دارند ماهر هستند.

 

اعتماد به نفس بالا و ریسک‌پذیر

دی‌جی‌های خانم اغلب رفتارهای مطمئنی دارند. زنان دی‌جی که اقتدار و اعتماد به نفس دارند همیشه در نظر هوادارن، شگفت انگیز و قابل تحسین هستند. همچنین برای ریسک کردن باید به‌اندازه کافی شجاع بود و اعتماد به نفس بالایی داشت ( بر اساس اطلاعات سایت djtechreviews).

سخن پایانی

امروزه برخلاف گذشته، خوشبختانه شاهد حضور بیشتر دی‌جی‌های خانم در صحنه موسیقی الکترونیک و رقص هستیم. دی‌جی‌های خانم با اجرای مجموعه‌های زنده خلاقانه و  به‌کارگیری تکنیک‌های چشمگیر خود، مخاطبان را در هر مراسمی شگفت‌زده می‌کنند.

ما در این مقاله به‌طور خلاصه راجع به ویژگی‌های برجسته و جذاب دی‌جی‌های خانم صحبت کردیم. ممنون که تا انتهای متن ما را همراهی کردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *