نورپردازی

مووینگ چیست و ویژگی مووینگ بیم-مووینگ

در این مقاله ثصد داریم تا راجع به مووینگ بیم برای شما صحبت نماییم که قطعا تا بحال این نام مووینگ به گوش شما خورده است . ممکن است در مجالس و کنسرت ها نورپردازی آن مراسم برای شما جلب توجه کرده باشد که این همان مووینگ میباشد یعنی تمام این نورپردازی ها یا همان رقص نورها بوسیله مووینگ است که انجام میگردد.مووینگ ها این امکان را دارند تا نورپردازی ها را شکل های متنوعی و متفاوتی اجرا نماید که سبب جلوه دادن به محیط نیز میگردد بعضی از مووینگ ها دارای قابلیت ثابت یا متحرک بودن هستند. از مووینگ ها میتوان در فضاهای داخلی و سرپوشیده و یا محیط بیرون نیز استفاده کرد.شرکت گرسوز ارائه دهنده مووینگ بیم میباشد که بهترین برند مووینگ میباشد که میتوانید انواع آن را بسته به نیاز خود و متناسب با محیط مورد استفاده تهیه نمایید و جلوه و زیبایی های زیادی را برای محیط خود نیز فراهم نمایید.

مووینگ بیم در واقع حرفه ای ترین مووینگ برای نورپردازی به حساب می آید که در این مووینگ بیم نور به شکل متمرکز و ثابت و یا طرحدار در محیط پخش می نماید

لازم به ذکر است که کلیه مووینگ های صنعتی و بزرگ که در بازار وجود دارند سایز کوچک و یا به اصلاح همان مینی مووینگ را هم در بازار دارند که هر یک از آنها بسته به نیاز کاربر نیز انتخاب شده و مورد استفاده قرار میگیرند. از رایج ترین و پرکاربرد ترین مووینگ در بازار بایستی به مویینگ بیم 230 اشاره نماییم که بین مصرف کننده محبوب میباشد. به این خاطر که این یک مووینگ دیجیتال میباشد و امکانات پیشرفته تری را دارد از قبیل هشت مدل نورپردازی است که امکان تنظیم کردن نورپردازی ها را در زمان های معین دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *