نورپردازی

مقایسه لیزر تبلیغاتی نوشتاری و بارانی

چنانچه که قصد داشته باشیم راجع به تفاوت های لیزر شو نوشتاری و بارانی و… صحبت کنیم بایستی هر یک را به طور مجزا به اختصار تعریف کنیم، در خصوص لیزرهای تبلیغاتی بایستی بگوییم که از این نوع لیزر اغلب بمنظور جلب توجه بیشتر بخوص در شب ها برای پشت شیشه مغازه ها و رستوران ها، تالار ها و… بکار گرفته میشود. لیزر های تبلیغاتی در انواع گوناگونی موجود میباشندو اینکه لیزر های تبلیغاتی از فاصله های خیلی زیاد هم قابل دیدن میباشند. از لیزرهای تبلیغاتی ،لیزر های خطی وجود دارند که بیشتر در رنگ های سبز و قرمز موجود هستند و به اندازه چهارصد کیلومتر دارای برد میباشد که از ویژگی های بسیار جذاب این نوع لیزر محسوب میگردد.

انواع گوناگون لیزر های تبلیغاتی

بایستی دقت داشته باشید که سیستم لیزرهای تبلیغاتی به انواع گوناگونی که در ادامه برای شما بیان کرده ایم دسته بندی میگردند.

زاویه پخش : زاویه پخش نور لیزر از مسایل حائز اهمیت میباشد که تعدادی از دستگاه ها نمای طرح خاصی را روی سطح مقابلشان نشان داده و نیز بعضی دیگر از آنها در زوایای مختلف نیز عبارتی را پخش کرده و به نمایش در می آورد. به کمک این زاویه ها ان امکان وجود دارد تا یک باریکه نور جذابی را به نمایش در بیاورد.

رنگ لیزر: موضوع رنگ لیزر های تبلیغاتی نیز بسیار مهم است که اغلب لیزرها در طیف های رنگی سبز، بنفش، سفید، نارنجی و… تولید میشوند. هماهنگی نور لیزر با موسیقی هم نیز از مسایل پراهمیت لیزرها به حساب می آید که بسیار جذاب میباشد.

لیزر بارانی از رایج ترین سیستم های نورپردازی است که در مجالس و مهمانی بسیار کاربرد دارد چرا که این لیزرهای بارانی دارای افکت های متنوع و جذابی میباشد که برای هر شخصی خیره کننده است و اینکه لیزرها به یکی از اجزای ثابت در مجالس مبدل گشته اند

که این لیزرهای بارانی امکاناتی را دارا میباشند از قبیل پخش نمودن نور، بوجود آوردن فضایی هیجانی و نیز مناسب برای انواع محیط ها که همین موضوع سبب شده  لیزر های بارانی در جهات متنوع و ارائه رنگهای مختلف نیز شادی و هیجان را درمهمانی ها و کنسرت بالا ببرند. میتوان گفت که دلیل محبوبیت لیزرهای بارانی دارا بودن افکت های جذاب و متنوع میباشد.

ویژگی های لیزر بارانی

  • لیزرهای بارانی نیز دارای حالت اتوماتیک میباشند
  • همچنین این لیزرها دارای لامپ لیزری میباشند
  • موجود بودن در ۲ رنگ از قبیل قرمز و سبز
  • دارای سنسور صدا و نیز داشتن حساسیت به صدا
  • سهولت در حمل و نقل و جابجایی این دستگاه لیزر 

لیزر نوشتاری

در این نوع لیزر شما میتوایند نوشته و متون مورد نظر خود را به هر زبان و نیز با هر گونه فونتی که مورد علاقه شما است در معرض نمایش بگذارید . همچنین دستگاه لیزر نوشتاری دارای قابلیت بزرگ کردن نوشته ها و حتی تغییر سایز متون با استفاده از ولوم موجود در پشت دستگاه میباشد که شما با استفاده از این دستگاه میتوانید انواع انیمیشن ها را پخش نمایید و نیز در سه رنگ اعم از سبز – زرد – قرمز نیز این نوشته ها را به شما نمایش می دهند.

قابلیت انجام لیزر شو بصورت اتوماتیک و با موزیک مجهز به میکروفن داخلی بمنظور کار با موزیک میباشند و نیز همچنین به ولوم تعیین حساسیت صدا هم مجهز میباشندو با برق شهری که ولتاژ 220 دارد قابل کار کردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *