عمومی

قیمت انواع بخاری برقی

میتوان گفت که بخاری در واقع وسیله گرمایشی ، قابل جابجایی میباشد و در اکثر مواقع، برای نصب و راه اندازی به تجهیزات خاصی احتیاجی نیست، چرا که فقط با یک اتصال به منبع انرژی میتواند کار خود را انجام دهد، این منبع انرژی انواع مختلفی از قبیل برق، گاز طبیعی، نفت میتواند باشد. رایج ترین و اساسی ترین سیستم گرمایشی در ساختمان ها و… بخاری های برقی و گازی است.

مسئله ای که بسیار مهم است در اینجا، این است که باید در استفاده بخاری ها، نکات ایمنی رعایت گردد و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی، خطرات اجتناب ناپذیری بوجود می آید.
نکته اساسی دیگر نیز ،داشتن انتخاب مناسب است در خصوص ویژگی هایی از قبیل نوع سوخت، ظرفیت گرمادهی و … که در بخاری برقی یا گازی وجود دارد، چرا که بتوانید بخاری برقی یا گازی را تهیه نمایید که جدا از مقرون و به صرفه بودن قیمت ، در مصرف انرژی و هزینه های آن هم نیز به صرفه باشد.

انتخاب بخاري برای محیط های سرپوشیده

استفاده کردن از انواع بخاري ها محیط های بسته اعم از منازل و اداری با رعایت کردن نکات ایمنی هیچ گونه ممنوعیتی را نداشته و ندارد و چنانچه که قصد داشته باشید تمام محیط خود را با بخاری گرم نمایید، بهتر از بخاری برقی های فن دار و یا همان رادیاتور برقی ها استفاده کنید.

بخاری مخصوص فضاهای باز

بهترین راه برای گرم نمودن فضاهای باز و سالن های وسیعی مثل سوله ها که گرم کردنشان کار دشواری است، بهره بردن از هیتر و سیستم گرمایش تابشی است که در چنین شرایطی کسانی که در اطراف یا نزدیک هیتر برقی هستند گرم شده و احتیاجی به گرم کردن کل محیط نمیباشد.
اغلب سوختی که نیاز چنین هیترهایی است، گاز است.

انواع بخاری برقی

بخاری ها جدا از خصوصیات و ویژگی و برندهایی که دارند در چند مدل اعم از تابشی – بخاری برقی فن دار – بخاری برقی دیواری و… وجود دارند که مزیتی که بخاری برقی دارد میتوان مواردی را از قبیل مقرون و به صرفه بودن قیمت ، حجم کوچک و ظرفیت گرمایش بالا و قابل حمل بودن میتوان اشاره کرد.

نکته مهم در استفاده از بخاري برقی این است که بخاری های برقی برای گرمایش پیوسته در محیط های بزرگ طراحی نشده اند. استفاده از بخاري برقی در چنین شرایطی هزینه برق بالا و به مخاطره انداختن امنیت ساکنین را به دنبال خواهد داشت.

بخاری برقی تابشی

بخاري برقی های تابشی اغلب با المنت، حدود 86 درصد انرژی الکتریسیته را توانسته به انرژی تابشی تبدیل نموده و مصرف برق هر کدام از آن المنت ها با توجه به اندازه و ظرفیت بین 400 الی 800 وات است، پس میتوان گفت، بخاری ای که دارای 3 المنت دارا باشد، بین 1200 تا 2400 وات برق مصرف دارد که نسبت به بخاری برقی های با حجم و اندازه بزرگتر ، برق کمتری را مصرف می نمایند.

بخاری برقی فن دار

در بخش جلوی المنت بخاري برقی فن دار، یک فن میباشد که گرمای المنت به خارج از دستگاه انتقال می دهد که منجر به گرمای محیط میشود و استفاده از فن باعث جریان هوا و گرمایش سریع محیط می گردد.
این مدل از بخاری برقی ها به نحوی طراحی گردیده اند که میتوان بخاری برقی های کوچک تری که مجهز به فن میباشند را تولید کرد.بخاری برقی های فن دار دارای سنسور اتومات هستند که همان ترموستات که چنانچه گرما به حد نصاب رسید سیستم قطع میشود و دما را در دجه دلخواه نگه میدارد
بخار برقی های موجود در بازار دارای تنوع در برند و تنوع در مدل میباشند که قیمت بخاری های برقی با هم متفاوت بوده و متنوع میباشد و شما با توجه به نیازهای خود و بودجه و امکاناتی که لازم دارید باید هزینه متفاوتی را هم برای بخاری برقی پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *