عمومی

روش نصب کلید مینیتوری سه فاز-کلید مینیاتوری

از کلید های محافظ جان برای محافظت کردن از جان افراد نسبت به خطرات برق گرفتگی و پیشگیری کردن از خطرات جریان نشتی از کلید‌های حفاظت از خطر برق گرفتگی (محافظ جان) کاربرد دارد.با لحاظ کردن و رعایت استاندارد‌های بین المللی، رعایت کردن مواردی که برای شما آورده ایم در نصب کلید مینیاتوری سه فاز بسیار الزامی میباشد:

۱-پیش از اینکه نصب کلیدهای مینیاتوری سه فاز را انجام دهید بایستی با میلی آمپرمتر که مختص به مقدار نشتی جریان در مداری میباشد اندازه گیری گردد و چنانچه که مقدار جریان نشتی بالای۲۰% حساسیت جریان نشتی نامی کلید باشد بعد از نشت یابی و برطرف کردن نقص، اقدام به نصب کلید میشود. این نشتی این امکان را دارد که میان فاز و زمین، نول و زمین، فاز یا نول با فاز‌ها و نول‌ها مدار‌های مجاور باشد که در کلیه حالت‌های فوق کلید مینیاتوری سه فاز منجر به قطع مدار می‌شود.

۲-خصوص کلید‌های مینیاتوری دوپل سیم نول به ترمینال تعیین شده با علامت N. و سیم فاز به ترمینال تعیین شده با علامت L. اتصال میگردد.

۳-در کلیدهای مینیاتوری تکفاز، دو سیم نول و فاز و در کلیدهای مینیاتوری سه فاز ، چهار سیم (سه فاز و نول) باید به ورودی و خروجی کلید اتصال داشته باشد.

۴-با درنظر گرفتن موقعیت نصب، سیم‌های ورودی و خروجی قادر هستند که از بالا و یا پائین به کلید اتصال داشته باشند که این موضوع در کارکرد کلید تاثیر گذار نخواهد بود.

۵-درجه حفاظت کلید‌های مینیاتوری بمنظور مانع شدن از وارد شدن اجسام خارجی برابر با IP۴۰ می‌باشد.

۶-تمام اقدامات نصب و برطرف کردن نقص باید از سوی یک متخصص انجام شود.

۷-ترمینال‌های ورودی و خروجی کلید‌های مینیاتوری با در نظر گرفتن آمپر کلید برای بیشترین  قطر کابل یاسیم لحاظ شده و از این جهت ایرادی بوجود نخواهد آمد.

۸-امکان استفاده از کلید محافظ جان همراه با کنتاکت کمکی هم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *