تالار

راهکارهای سرگرم‌کردن مهمانان عروسی در تالار

امروزه یافتن راهی برای برگزاری مراسم عروسی خاطره‌انگیز و البته مهیج به یکی از دغدغه‌ها و یا شاید نگرانی‌های بزرگ عروس و دامادها تبدیل شده است. ازاین‌رو صاحبان تالارهای پذیرایی همواره می‌کوشند تا از به‌روزترین روش‌های موجود برای برگزاری مراسم

عروسی تالار خود استفاده نمایند تا بدین ترتیب هم مراسم باشکوهی را برگزار کرده و هم مشتریان خود را افزایش دهند.
چنانچه شما هم یکی از صاحبان تالارهای پذیرایی بوده و به دنبال راهی برای افزایش کیفیت مراسم عروسی و در پی آن افزایش مشتریان خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با روش‌های سرگرم‌کردن مهمانان مراسم عروسی و در نتیجه ارتقای رضایت‌مندی آنان آشنا سازیم

روشهای مهیج کردن عروسی در تالار
راه‌های مختلفی برای مهیج و خاطره‌انگیز کردن مراسم عروسی در تالار و به دنبال آن سرگرم‌کردن مهمانان وجود دارد.شما به‌عنوان مدیر و یا صاحب یک تالار می‌توانید برخی از این روش‌ها را در منوی مراسم خود به کار ببرید تا شاهد افزایش رضایت مشتریان و پیشی‌گرفتن از رقبای خود باشید.
در این بخش برخی از راه‌های سرگرم‌کردن مهمانان مراسم عروسی را عنوان خواهیم کرد.

تعبیه تجهیزات بازی‌های سرگرم‌کننده
همان‌طور که می‌دانید برخی از افراد حاضر در مراسم عروسی تمایلی به رقصیدن ندارند، ازاین‌رو استفاده از این روش برای این دسته از افراد در مراسم عروسی، سرگرم‌کننده خواهد بود.

استخدام شعبده‌باز یا کمدین
شعبده‌بازی و یا اجرای یک استندآپ کمدین از سرگرمی‌هایی است که اکثر افراد با هر سلیقه‌ای از آن لذت می‌برند. به همین دلیل شما می‌توانید یک شعبده‌باز و یا یک استندآپ کمدین را در تالار خود استخدام کرده و از آنان برای مهیج کردن مراسم عروسی استفاده کنید. لازم به ذکر است که مشارکت‌دادن مهمانان مراسم در اجرای شعبده‌باز یا کمدین سبب دوچندان شدن نتیجه مطلوب ما خواهد شد. استفاده از یک کمدین که در طول عروسی بتواند حضار را با گفتن لطیفه بخنداند نیز ایده بسیار مناسبی است.

راهاندازی اتاق بازی کودک در تالار
قطعاً همه مهمانان دعوت شده به مراسم عروسی از رده سنی بزرگسالان نیستند؛ بنابراین شما هنگام برنامه‌‌ریزی برای سرگرم‌کردن مهمان عروسی باید کودکان و رده سنی خردسالان را نیز در نظر بگیرید. چرا که سرگرم‌شدن کودکان در نهایت منجر به‌راحتی والدین آنان در طول مراسم عروسی خواهد شد. بدین منظور باید یک اتاق از تالار را به‌عنوان اتاق کودک تجهیز کرده و انواع لوازم بازی بدون خطر را در آن قرار دهید. البته برای اطمینان والدین از ایمنی و سلامت کودکان در اتاق بازی شما می‌توانید یک مراقب کودک را نیز استخدام کنید.

پذیرایی از مهمانان

یکی از کارهایی که می‌توانید در طول مراسم عروسی برای مهمانان انجام شود پذیرایی از آن‌هاست. می‌توانید از انواع میوه و شیرینی باتوجه‌به بودجه صاحب عروسی از مهمانان پذیرایی کنید. این روش در بیشتر مراسم عروسی در ایران به شکل‌های مختلف انجام می‌گیرد. شما می‌توانید از پرسنل مربوطه بخواهید در طول عروسی چندباره از مهمانان پذیرایی کنند. استفاده از انواع نوشیدنی مانند چای و یا قهوه در طول عروسی هم می‌توانید گزینه مناسبی برای مهمانان باشد.

استفاده از لوازم آتشباری و کاغذهای رنگی

در بیشتر جشن‌ها از این روش برای جذاب کردن عروسی استفاده می‌شود. می‌توانید افرادی را مسئول انجام این امور قرار دهید تا دچار حادثه نشوند. استفاده از انواع بمب کاغذ رنگی در حین رقص نیز می‌تواند جذابیت جشن را دوچندان کند. در حین آتش‌بازی می‌توانید از عکاسان بخواهید که عکس یادگاری بگیرند.

استخدام گروه موسیقی دف‌نوازی و ساقدوشی
همان‌طور که می‌دانید استفاده از گروه‌های هنری دف‌نوازی و ساقدوشی که بیشتر اعضای آن از بانوان هستند، طی سال‌های اخیر در مراسمت عروسی بسیار رواج یافته است. استخدام این نوع از گروه‌های موسیقی نه‌تنها جلوه‌ای هنری به مراسم شما می‌دهد، بلکه برای عروس و دامادها خاطره‌انگیز بوده و می‌تواند به‌خوبی مهمانان را سرگرم کند‌.
البته لازم به ذکر است که هر بار تکرار یک سبک دف‌نوازی و ساقدوشی در همه تالارها جلوه جالبی ندارد و به‌مرور برای مهمانان تکراری و کسل‌کننده خواهد شد. ازاین‌رو شما به جهت پیشی‌گرفتن از سایر رقبای خود در سرگرم‌کردن مهمانان می‌توانید المان‌های دیگری را نیز به گروه هنری ساقدوشی اضافه کنید. به‌عنوان‌مثال اضافه‌کردن یک نوازنده با سازی متفاوت به گروه دف‌نواز، طراحی لباسی متفاوت برای گروه دف‌نواز (این لباس می‌تواند الهام گرفته از لباس سنتی منطقه شما باشد)، تغییر چیدمان گروه به‌این‌ترتیب که از بانوان برای ساقدوشی عروس و از آقایان گروه برای ساقدوشی داماد استفاده شود؛ لذا می‌توان دو ساز متفاوت برای دو گروه در نظر گرفت

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا برخی از بهترین‌ روش‌های سرگرم‌کردن مهمانان مراسم عروسی در تالار را برای شما تشریح سازیم. شما به‌عنوان صاحب یک تالار می‌توانید باتوجه‌به پتانسیل مالی تالار یکی از روش‌های فوق را برای سرگرم‌کردن مهمانان و در نتیجه افزایش کیفیت و ارتقای درآمد تالار خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که استفاده از روش‌هایی که بتواند تالار شما را از سایر تالارها متمایز سازد خودبه‌خود افزایش جذب مشتریان و بهبود سطح درآمدی تالار شما را در برخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *