عمومی

بهترین برند کلید مینیاتوری کدام است؟-کلید مینیاتوری

در این مقاله قصد داریم در خصوص بهترین برندهای کلیدهای مینیاتوری صحبت نماییم که برخی از آنها را برای شما آورده ایم:

در ابتدا به کلید مینیاتوری دورمن اسمیتکلید اشاره میکنیم که تولید انگلستان است و از کلید های تندکار به حساب می آیدو بدین خاطر است که کاربرد بیشتر آن در مدارهای روشنایی است و این برند از کلیدهای مینیاتوری ، دارای رنج گسترده ای از جریان است که بنابر استانداردهای لازم IEC/EN 60898-60974 است و استانداردها در آن رعایت شده است.

کلید مینیاتوری کانل این نوع از کلید های مینیاتوری از تولیدات کانادا است که دارای مدلهای متنوعی می باشد.

کلید مینیاتوری از نوع این برند به گونه ای طراحی گشته اند که اگر مشکلی در مدار ایجاد گشت، مدار را به شکل اتوماتیک قطع می نماید واین امکان وجود دارد که بلافاصله بعد از قطع شدن کلید، با بازگرداندن کلید به حالت روشن، مجدد از آن استفاده کرد.

کلید مینیاتوری لگراند می‌توان گفت کلید مینیاتوری لگراند که تولید فرانسه است از بهترین برندهای کلید مینیاتوری به شمار می‌آید.

چرا که کلید مینیاتوری لگراند جزو کلیدهای ایمنی هستند  و وظیفه ی آنها محافظت کردن از دستگاه های برقی خانگی و صنعتی در برابر اسیب و خطرات ناشی از جریان اتصال کوتاه و رد شدن بار اضافه می باشد و این امکان وجود داردکه روی فیوز مینیاتوری لگراند تجهیزات مختلفی مثل کنتاکت کمکی و موتورهای اتوماتیک را نصب نمود.

کلید مینیاتوری هیوندای

کلید مینیاتوری هیوندای که از تولیدات شرکت کره  میباشد، در دو بخش صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید مینیاتوری visena که از تولیدات کشور چین است، قدرت بسیار بالایی را در قطع کردن مدار الکتریکی جهت حفاظت از مدار یا وسایل الکتریکی برای بار اضافه بار و جریان اتصال کوتاه دارد و کاربرد این کلیدهای مینیاتوری ویسنا با جریان برق AC و ولتاژ ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت برای جریان های مابین  ۰.۵ الی ۶۳ آمپر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *