عمومی

بهترین برند محافظ جان کدام است؟-محافظ جان

از ببرندهای برگزیده  کلید محافظ جان که میتوان نام برد کلید محافظ جان با برند دورمن اسمیت که سازه کشور انگلستان میباشد. این برند بالای۱۳۰ سال دارای سابقه است و تا به امروز در بخش‌های متنوعی خدمات ارائه می‌دهد و طرفداران  زیادی در سطح جهان  را توانسته جذب نماید.

برای بررسی بهترین برندهای محافظ جان بایستی بگوییم که محافظ جان دارای چند دسته متنوع میباشد که حال برای شما این دسته بندی ها را آورده ایم:

محافظ جان از نوع تیپ A
این نوع از محافظ جان که  ولتاژ کاری ما بین ۲۰۰-۴۰۰ V را دارد، میتواند شکل موج AC و DC پالسیرا مشخص نماید و  رنج جریان نشتی در این تیپ از محافظ جان : ۰.۰۱ – ۰.۰۳ – ۰.۱ – ۰.۳ – ۰.۵ آمپر میباشد.
تیپ AC
کلیدهای محافظ جان در این تیپ ولتاژ کاری تقریبا بین ۲۰۰-۴۰۰ V با شکل موج AC دارند و میزان نشتی جریان برق در این ها: ۰.۰۱ – ۰.۰۳ – ۰.۱ – ۰.۳ – ۰.۵ آمپر است

کلید محافظ جان با تیپ B
این تیپ از کلیدهای محافظ جان  ولتاژ کاری بین ۲۰۰-۴۰۰V دارند که به شکل موج AC و DC پالسی تا فرکانس ۱mhz است.میزان جریان نشتی در این تیپ بین ۰.۰۳ تا ۰.۳ آمپر میباشد.
حال که ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام از این محصولات را می‌دانید، خرید بهترین مارک کلید محافظ جان کار آسان‌تری می‌شود. در کل باید این نکته را در نظر بگیرید که نمونه‌های تقلبی این محصول در بازار زیاد هستند و بنابراین بهتر است که خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر موجود در اینترنت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *