عمومی

نکات لازم در خرید آیفون تصویری

در تعریف آیفون های تصویری بایستی بگوییم که آیفون تصویری در حقیقت نوعی در بازکن به حساب می آید که در مجموعه‌های مسکونی یا تجاری نیز وصل شده و کاربرد دارد و امکاناتی را از قبیلتأمین‌کننده زنگ در، مکالمه و بازکننده در را شامل میشود. از خصوصیت های آیفون تصویری  این است کهفرد در منزل یا مغازه و یا هرجای دیگری میتواند فرد پشت در را دیده و شناسایی کند و چنانچه که دوست داشت در را برای وی باز نماید. آیفون های تصویری از نظر صفحه نمایش نیز به دو گونه از قبیل سیاه سفید و رنگی و همچنین در ابعاد و سایزهای ۴٫۳ اینچ ۴ اینچ و ۷ اینچ و۱۰اینچ نیز به بازار ارائه میگردند. استحکام داشتن و مقاومت آیفون های تصویری در برابر نور خورشیدو نیز  آیفون تصویری  به عنوان یک وسیله امنیتی پر کاربرد نیز توانسته طرفداران زیادی را از آن خود نماید. همچنین کارایی آیفون تصویری تا اندازه ای زیاد شده است که آیفون‌های تصویری هوشمند قادر گشته اند مانند یک نگهبان نیز انجام وظیفه نمایند.

هر چند که آیفون‌های صوتی همچنان در برخی از خانه ها وجود دارد ولی همچنان امکانات زیاد آیفون تصویری مثل باز نمودن درب برای مراجعه کننده و نیز امکان ضبط فیلم و عکس از آن‌ها، امکان وصل شدن به گوشی‌های هوشمند و همچنین کنترل از راه دور، امکان بهره بردن تحت عنوان نوعی منشی تلفنی و …سبب گشته که این دستگاه میان مردم  نیز پر استفاده‌تر و محبوب‌تر گردد.انواع آیفون تصویری از لحاظ کارکرد
اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم بایستی بگوییم که آیفون‌های تصویری از نظر کارکرد به ۲ گونه نیز تقسیم می‌گردند که عبارت است از:

آنالوگ
دیجیتال

آیفون های آنالوگ در واقع آیفون‌هایی میباشند که به احتمال زیاد شما بیشتر از آیفون‌های تصویری دیجیتال نیز آنها را بشناسید، چون در اغلب آپارتمان‌های کوچک از  این نوع  آیفون های آنالوگ نیز استفاده شده است.

آیفون دیجیتال  آیفون‌های دیجیتال هم مانند آیفون  آنالوگ  دارای یک پنل در بخش ورودی ساختمان هستند.

فرق میان این ۲ مدلاین میباشد که روی این پنل دیگر به ازای هر واحد نیز یک دکمه لحاظ نشده است.

بر روی  پنل آیفون های دیجیتال  ۹ دکمه‌ی اصلی، که از ۰ تا ۹ اسم گذاری شده‌ است، استفاده گشته و به هر واحد  هم نیز یک کد اختصاص میگردد.

و مراجعه کننده فقط بایستی کد مربوط به واحد مورد نظر خود را با لحاظ کردن این دکمه‌ها نیز وارد نماید که تصویر و صدای او به دستگاه داخل آن واحد نیز فرستاده شود.

نکات بسیار مهم و اساسی در خرید آیفون
جدا از مدل و سلیقه، و همچنین امکانات لازم و بودجه شما، موقع خرید آیفون مواردی وجود دارند که حتما بایستی لحاظ نمایید آنها را که عبارتندد از:

مقاوم بودن و داشتن استحکام در برابر نفوذ آب
استحکام و مقاوم بودن نسبت به گرد و غبار
و همچنین داشتن مقاومت در برابر نور خورشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *