عمومی

نحوه کارکرد حشره کش برقی سقفی

وجود حشرات و موجودات موذی موجب می شوند بر مسائل بهداشتی محیط تاثیر بگذارند و یکی از معضلات در منازل و واحدهای فروشگاهی، صنعتی، تولیدی و خدماتی به حساب می آیند. شیوه های گوناگونی به منظور نابود کردن حشرات وجود دارد که مناسب ترین آنها شامل استفاده از سم و مواد شیمیایی و حشره کش های برقی و چسبی می باشد که هر یک از این راه ها مزایا و معایبی دارند. راه های شیمیایی به سبب صدمه زدن به سلامت انسان و محیط زیست و همچنین محدودیت در متراژ استفاده شده کمتر مورد قبول می باشند. در ضمن با گذشت زمان حشرات در مقابل سموم مقاوم می شوند و باید از سموم قوی تری بکار برده شود. حشره کش های برقی از عملکرد بالایی برخوردار می باشند و بدون تیثیرات مخرب ، حشرات را نابود می کنند.

حشره کش برقی

حشره کش برقی یا همان پشه کش برقی به وسیله ذخیره انرژی الکتریکی و جذب کردن حشرات از طریق لامپ های فلورسنت ویژه، حشرات را به طرف لامپ مخصوص می کشاند و در اثر اصابت آنها با دو الکترودی که از ولتاژ بالا برخوردارند و سپس تخلیه الکتریکی، حشرات نابود می شوند. طول موج اشعه تست شده و می تواند حشرات را نابود نماید. حشره کش های برقی در توان و اندازه های گوناگون ساخته می شوند و باید بر اساس اندازه و متراژ مکان مورد نظر از آنها استفاده شود. بکارگیری از این محصول به دلیل رعایت کردن بهداشت مکان موردنظر مخصوصا در رستوران، فروشگاه، منازل و اماکن سربسته عمومی بسیار متداول می باشد. در اين دستگاه پس از نابود شدن حشرات ، آنها در سينی زير دستگاه می افتند و می توان سینی را تخلیه کرد و همچنین سینی قابل شستشو می باشد.
نور اشعه ماورا بنفش برای انسان هیچ زیانی ندارد، غیر سمی می باشد، بدون بو است و برای استفاده در منازل ، ادارات ،هتل ها ، فروشگاه ها ، کارخانجات و رستورانها ، مزارع و بقیه محیط ها مطلوب و مناسب می باشد.

قیمت حشره کش برقی مقرون به صرفه است و از نظر ظاهری حجم زیادی ندارد که از مزایای آن به حساب می آید. همچنین این حشره کش ها منعطف می باشند و از آنها می توان به عنوان حشره کش برقی سقف یا دیواری و یا به صورت ایستاده بکار برد.

خصوصیات حشره کش برقی

1 – دارای لامپ جذب کننده حشرات
2 – دارای لوله های UV با بیشترین درصد جذب حشرات
3 – دارای نرده های الکتریکی با اندازه مناسب به منظور نابود کردن حشرات
4 – دارای سینی متحرک به منظور جمع کردن حشرات مرده
5 – محدوده تحت پوشش 60 متر مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *