عمومی

مقایسه حشره کش برقی سقفی با حشره کش برقی صنعتی

حشره کش برقی سقفی

این دستگاه دارای 2 لامپ می باشد که از خود نور ماورا بنفش که جذب کننده حشرات می باشد ساطع می کنند. حشره کش و پشه کش برقی به وسیله اشعه ماوراء بنفش با طول موجی مشخص که قبلا به درستی تست شده حشرات بالدار و حساس به نور را به تله می اندازد و آنها را از بین می برد. حشراتی مانند پشه ، مگس و شب پره از طریق نور و به وسیله سیم های فلزی به دام می افتند و نابود می شوند.

نور اشعه ماورا بنفش به انسان هیچ آسیبی نمی رساند. این نور غیر سمی می باشد و بو ندارد و برای استفاده در منازل ، ادارات ،هتل ها ، فروشگاه ها ، رستورانها ، مزارع و بقیه مکانها مناسب می باشد.

این حشره کش ها از نظر ظاهری زیبا می باشند و حجم کمی را می گیرند.

حشراتی که به وسیله این دستگاه از بین می روند در سینی زیر دستگاه ریخته می شوند و سینی قابل شستشو می باشد.

حشره کش برقی صنعتی

همیشه وجود حشرات و موجودات موذی از معضلات واحدهای فروشگاهی ، واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی بده و مسائل بهداشتی را تحت تاثیر قرار می دهد . راه های گوناگونی به منظور نابود کردن این حشرات وجود دارد که مهمترین آنها استفاده از سم و مواد شیمیایی و حشره کش های برقی می باشد که هر یک از این راه ها مزایا و معایبی دارند. استفاده از روشهای شیمیایی به منظور از بین بردن حشرات به علت صدمه رساندن به سلامت انسان و محیط زیست و همچنین وجود محدودیت در استفاده از آنها در فضا از مقبولیت کمتری برخوردار هستند ، همچنین حشرات با گذشت زمان در مقابل سموم مقاوم شده و باید از سموم قوی تری استفاده کرد. حشره کش های برقی عملکرد زیادی دارند و بدون اثرات تخریبی اشاره شده، حشرات را نابود می کنند.

حشره کش برقی از طریق ذخیره ی انرژی الکتریکی و جذب حشرات به وسیله لامپ های فلورسنت ویژه ، حشرات را به طرف لامپ مخصوص می کشاند و در اثر برخورد با دو الکترود ولتاژ بالا و پس از تخلیه الکتریکی نابود می شوند. حشره کش های برقی در توان و ابعاد گوناگون ساخته می شوند و باید با در نظر گرفتن مساحت محل بهره برداری انتخاب شوند. استفاده از این وسیله به دلیل مسائل بهداشتی محیط مخصوصا در رستوران، فروشگاه، منازل و اماکن سربسته عمومی بسیار متداول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *