عمومی

مقایسه جک درب اتوماتیک ایرانی و خارجی

  • انواع جک درب اتوماتیک؟
  • تفاوت جک درب اتوماتیک خارجی با ایرانی؟
  • برندهای جک درب اتوماتیک خارجی؟
  • برندهای جک درب اتوماتیک داخلی؟

به منظور خرید جک یا موتور درب اتوماتیک 3 پارامتر حائز اهمیت می باشد که عبارتند از “نوع کاربری و احتیاج”، “مقدار هزینه” و “توقعات شما” که این عوامل تعیین کننده نوع جک و یا موتور درب اتوماتیک است.

در نتیجه در مرحله نخست باید مشخص نمایید که کاربری درب به چه صورت است؟ آیا تک لنگه می باشد یا دولنگه یا ریلی؟ همچنین مشخص نمودن مواردی مانند تعداد تردد، وزن درب، اندازه و سایز هر لنگه و ارتفاع درب لازم است.

از موارد دیگری که در انتخاب نوع جک موثر می باشد، انتظارات شما می باشد. توقعاتی مثل باز شدن یک لنگه در، مقدار سرعت باز و بسته شدن درب، ۲۴ ولت یا ۲۲۰ ولت بودن جک ها و … می تواند در انتخاب جک و موتور درب اتوماتیک موثر باشد.

ولی عامل اساسی به منظور انتخاب جک توسط تعداد زیادی از افراد، مقدار هزینه است. قیمت مدل های مختلف جک طبق نوع برند و کارایی آنها با یکدیگر تفاوت دارد. همان گونه که مطلع می باشید جک درب دارای انواع خارجی و ایرانی می باشد و قیمت جک های خارجی گران تر از داخلی می باشد. اغلب برای درب های تک لنگه از جک هایی با توان و کورس بالا بکار برده می شود ولی برای درب های دو لنگه می توان از جک های با توان استاندارد نیز استفاده نمود.

 

جک های خارجی از کیفیت تولید بالا و عملکرد بهتری در مقایسه با جک های ایرانی برخوردار می باشند. جک های ایتالیایی و آلمانی از کیفیت و عملکرد مطلوب و بالایی برخوردار می باشند و در حقیقت خیال مصرف کنندگان برای سالهای طولانی از بابت سرویس و نگهداری آسوده می باشد. مدار فرمان های این گونه جک ها از توان زیادی برخوردار است و امکانات بسیاری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در نتیجه محصولات آلمانی و مخصوصا ایتالیایی ممتاز می باشند و کلیه احتیاجات مصرف کنندگان را رفع می نماید. لازم به ذکر است که برندهای ایتالیایی هم دارای کیفیت های گوناگون می باشند و تمامی آنها از کیفیت و عملکرد یکسانی برخوردار نمی باشند. تعدادی از این برندها عبارتند از: جک درب اتوماتیک بی اف تی BFT، جک درب اتوماتیک لایف LIFE، جک درب اتوماتیک فک FAAC، جک درب اتوماتیک وی تو V2، بتا Beta، نایس Nice، پروتکو Proteco و ….

در محصولات ایرانی و در محدوده قیمتی کمتر، گزینه های خرید زیادی موجود نمی باشد ولی به دلیل مصرف قطعات ایتالیایی در جک ها، در سالیان اخیر فروش مناسبی این گونه جک ها داشته اند. در بخش جک های درب اتوماتیک، شرکت سیماران با محصولات گوناگون و با کیفیت بالا در مقایسه با رقیبان دیگر مقدم است.

پس از آن جک تک نما با اسم تجاری محک، محصولی با کیفیت مطلوب است و احتیاج کاربران را تا میزان زیادی برطرف می کند.

پس از سیماران و محک، جکهای الکتروپیک با اسم تجاری یوتاب انتخاب خریدی مطلوب است. یوتاب یک محصول متوسط می باشد و یک جک کاملا معمولی محسوب می شود و از نظر قیمتی دارای قیمت مطلوب و ارزان می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *