عمومی

طریقه ی نصب چراغ سقفی سنسوردار

چراغ سنسوردار نسل جدیدی از محصولات روشنایی می باشد که از آنها در پارکینگ ، راه پله ، سرویس بهداشتی و … استفاده می شود. یکی از راه حل های مناسب به منظور بهینه کردن مصرف برق در تمامی مکان ها از جمله ادارات و ساختمان ها استفاده از چراغ سقفی سنسوردار می باشد.

تکنولوژی تولید روشنایی توسط چراغ های سنسور دار یکی از راه های تازه و قابل اطمینان به منظور کاهش مصرف برق در جهت بهینه سازی مصرف انرژی می باشد . چراغ سنسوردار روشنایی مکان مورد نظر را هوشمندانه و بسیار مناسب و به موقع فراهم می کند. لازم به ذکر است که فراهم کردن روشنایی توسط این چراغ ها به حضور فیزیکی فرد بستگی دارد . این محصولات به صورت چراغ سقفی سنسوردار و چراغ دیواری سنسوردار می باشد

شاید علاقه داشته باشید: آموزش تنظیم چراغ سنسوردار

شیوه عملکرد چراغ های سنسور دار

چراغ سنسوردار توسط امواج مادون قرمز در مقابل حرکت و حرارت حساسیت نشان می دهد. در نتیجه تا هنگامی که هر شخصی در محدوده دیدش قرار داشته باشد ، حرکت کردن وی سبب به وجود آمدن جریان برق در مدار شده و تولید نور در فضا به این صورت فراهم می شود. پس از این که فرد از محدوده دید چراغ خارج شود و همچنین زمان تایمر پایان یابد، جریان برق نیز قطع شده و چراغ سریعا خاموش می شود.

تنظیمات ساده به منظور زمان روشن بودن چراغ و شدت نور لازم برای فراهم کردن روشنایی موجب شده استفاده از چراغ سنسوردار بسیار مطلوب باشد و با شرایط کاربر قابل تنظیم باشد.

سنسورهای راه پله شامل سه سیم فاز ورودی ،فاز خروجی و نول می باشد که در زمان نصب ، فاز ورودی به سنسور حرکتی و فاز خروجی به لامپ متصل می شوند. لازم به ذکر است کلیه لامپ های سنسور دار سه ولوم به اسم time(به منظور تنظیم زمان تایمر) ، LUx(به منظور تنظیم حساسیت نوری سنسور) و sens(به منظور تنظیم  حساسیت حرکتی سنسور) می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *