عمومی

ریسه شلنگی، نواری ، خطی SMD – در نور پردازی ساختمان ریسه های ال ای دی چه کاربردی دارند ؟

در حال حاضر نوارهای ال ای دی در معماری مدرن و معاصر، بسیار گسترش یافته است . زیرا سیستم روشنایی منعطفی می باشد و در دکوراسیون های متفاوت کاربرد دارد و احتیاجات روشنایی را نیز رفع می کند. این مدل چراغ ها در اندازه ، رنگ و راندمان های متفاوت می باشد.

ریسه ال ای دی چیست؟

ریسه ال ای دی، صفحه مداری با دیود منتشرکننده نور می باشد که در رنگ های متفاوت و درجه های روشنایی مختلف موجود است. این مدل چراغ ها می توانند به صورت انعطاف پذیر و به وسیله چسبی که در پشت آنها قرار دارد در هر مکانی و با هر شکلی قرار گیرند.

نصب ریسه ال ای دی

این ریسه ها را به وسیله چسبی که می توان به پشت آنها زد در هر مکانی که می خواهید نصب کنید ، اما چون نوارهای LED احتیاج به کوتاهی، طرح ریزی و سیم کشی شدن دارند ، پیشنهاد می شود پیش از نصب این چراغ ها با یک برق کار و یا متخصص در این بخش مشورت کنند.

کاربرد ریسه های ال ای دی

این مدل چراغ ها برای هر دو مکان و محیط داخلی و خارجی، بسیار متنوع می باشد و برای نورهای جزئی، پس زمینه، روشنایی کار و نورپردازی تزئینی کاربرد دارد. در اینجا تعدادی از مکانهایی که می توان از این ریسه ها استفاده کرد را عنوان می کنیم که عبارتند از:

آیینه دکوراسیون حمام

استفاده از نوارهای نوریLED در اطراف آیینه حمام می تواند هاله نور بسیار خوبی بر روی دیوار شما به وجود آورد . همچنین می توانید بر اساس نیاز و طراحی دکوراسیون حمام، از نور سرد و یا گرم استفاده کنید.

بر روی نرده های پله

استفاده از ریسه ال ای دی در زیر دستگیره های نرده پله، هم سبب ایجاد ایمنی در فضا می شود و هم به زیبایی آن کمک می کند.

پله

قرار گرفتن نور LED در زیر پله موجب می شود حدود پله مشخص شودو به دلیل ایجاد سایه ای از نور باعث زیبایی در دکوراسیون می شود.

طرح دیوار

استفاده از نور LED بر روی دیوار در نما و دکوراسیون دیوار خانه موجب زیبایی آن می شود و بافت زمینه دیوار را بیشتر نمایان می کند.

دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

استفاده از این مدل چراغ ها در زیر جزیره آشپزخانه، فرورفتگی آن را روشن تر و دکوراسیون آشپزخانه شما را نبیشتر جلوه می دهد .

کابینت آشپزخانه

نصب کردن این چراغ ها در زیر کابینت ها، علاوه بر اینکه باعث ایجاد نورهای دکوراتیوی در دکوراسیون آشپزخانه می شود، همچنین سبب روشن تر کردن گوشه های آشپزخانه شده و محیط آنجا را بزرگ تر نشان می دهد. همچنین با تمرکز بر نورهایی که در سطوح کابینت وجود دارد و جلوگیری از ایجاد هرگونه سایه در گوشه های آن، ساختار دکوراسیون آشپزخانه را نیز تقویت می کند.

اتاق پرو

استفاده از چراغ های LED در اتاق پرو، سبب ایجاد شکوه بیشتری در محیط شده و سایه هایی مانند نور طبیعی در دکوراسیون شما ایجاد می کند. لازم به ذکر است این روش باعث می شود تا طرح های دکوراتیوی که به منظور اتاق انجام شده به خوبی جلوه کند.

دکوراسیون نشیمن

ریسه ال ای دی پوشیده شده ای که بر دیوارهای اتاق نشیمن نصب می شود، خطوط را برجسته تر کرده و بر دکوراسیون آن می افزاید.

مسیر باغ

نمای بیرونی

استفاده از نوارهای LED در نمای بیرونی و به دلیل برجسته کردن ابعاد و حجم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *