عمومی

جدیدترین انواع چراغ پنلی رو کار

چراغ پنلی روکار

امروزه استفاده از چراغ های پنلی در مقایسه با چراغ های قدیمی گسترش زیادی یافته است ،به دلیل اینکه در ساختار داخلی این چراغ ها از لامپ LED SMD استفاده شده است .در حقیقت تعداد زیادی ال ای دی نوری کوچک، روی یک بورد نصب شده اند و می توانند نوری یکسان و ملایم را در محیط ساطع کنند .لازم به ذکر است به علت داشتن لامپ LED مصرف انرژی در این چراغ ها نسبت به مدل های قدیمی کاهش یافته است و استفاده از آنها به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. این چراغ ها از کیفیت و طول عمر زیادی برخوردار می باشند و می توانند تا 30000 ساعت نوردهی داشته باشد .میزان نوردهی این لامپ ها به گونه ای می باشد باعث خستگی و صدمه به چشم نمی شود. چراغ های پنلی مدل روکار از چراغ هایی می باشند که به منظور استفاده از آنها احتیاج به ایجاد حفره و برش در سقف یا مکان مورد نظر نمی باشد و می توان این چراغ ها را به آسانی به وسیله یک براکت روی سقف قرار داد در نتیجه در مکانی که ایجاد برش در سقف امکان پذیر نمی باشد،پیشنهاد می شود از چراغ های روکار استفاده شود و به منظور نصب آن تنها احتیاج است که ابعاد خارجی چراغ را بدانیم . این چراغ ها در دو رنگ آفتابی و مهتابی در بازار موجود می باشند که نوع رنگ به وسیله مشتری و با توجه به نور لازم در محیط انتخاب می شود و با زاویه 120 درجه ای این چراغ های پنلی اس ام دی، میتوان پخش نور عالی و با کیفیت را در مکان بوجود آورد و در محیط هایی مثل شرکت ها، اداره ها، فروشگاه ها و منازل بکار برد.

  • چراغ پنلی SMD روکار گرد

این چراغ ها در توانهای گوناگون ساخته می شود و دارای عملکرد نوری زیاد و روشنایی مطلوبی می باشند و می توان از آنها به شکل سقفی یا دیواری به منظور فراهم کردن روشنایی مکان استفاده کرد.

  • چراغ پنلی SMD روکار مربع

چراغ SMD مدل مربعی و روکار با توانهای گوناگون در بازار موجود می باشد و زاویه تابشی آن 120 درجه می باشد .از این چراغ می توان در محیط منازل ، اداره ها ، ساختمان های تجاری و غیره استفاده کرد.

  • چراغ پنلی SMD روکار بیضی

این چراغ هم در توان های گوناگون تولید می شود و شکل ظاهری آنها کشیده می باشد و می تواند به گونه سقفی یا دیواری نصب گردد . این چراغ های روکار ضد رطوبت می باشند و از مقاومت زیادی در مقابل گرد و غبار و آب برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *