عمومی

جدیدترین انواع چراغ پنلی تو کار

چراغ پنلی توکار

در حالت کلی چراغ های پنلی شامل چراغ SMD و چراغ COB می شود و استفاده از آنها موجب می شود کلیه محدودیت هایی که چراغ های قدیمی با آن روبرو بودند رفع گردد. چراغ های پنلی علاوه بر اینکه شکل زیبایی دارند ، روشنایی با کیفیت و شدت مطلوب ایجاد می کنند و همچنین با استفاده از چراغ پنلی در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می شود. چراغ های پنلی توکار دارای مدل های گوناگونی می باشد که در انواع دور آلومینیومی ، دور شیشه و با قاب ساده ساخته می شوند و ساختار آنها به صورتی می باشد که به منظور استفاده ازآنها باید ابتدا برشی روی سقف ایجاد شود تا چراغ درون آن قرار گیرد.

انواع چراغ پنلی توکار

  • چراغ پنلی SMD توکار با قاب شیشه ای

به منظور استفاده از این چراغ باید برشی در سقف ایجاد گردد تا چراغ در آن نصب گردد. به دلیل اینکه قاب چراغ به صورت شیشه ای می باشد موجب زیبایی محیط می شود.

  • چراغ پنلی COB توکار

اغلب چراغ COB به صورت توکار قرار می گیرد و دارای شکل ظاهری مربعی یا دایره ای می باشد و افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانند آنها را انتخاب نمایند. این چراغ در توانهای گوناگون تولید می شود و جنس بدنه آنها از پلاستیک مرغوب یا آلومینیوم می باشد و در نورپردازی منازل ، ساختمان های تجاری ، اداره ها و غیره کاربرد دارند.

  • چراغ پنلی COB  توکار مستطیلی

این نوع چراغ پنلی ظاهری کشیده دارند و به منظور فراهم کردن روشنایی در مکان هایی که نور زیادی لازم است و همچنین می خواهیم در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *