عمومی

کاربرد و مزایای دستگاه DVR چیست-دستگاه DVR

در تعریف دستگاه dvr بایستی گفت که این یک دستگاه الکترونیکی میباشد. تصویرهای دوربین مدار بسته توسط کابلی که به بخش ورودی dvr وصل است، به آن انتقال میابند. اینعکس و تصویرهای ثبت شده داخل دستگاه نیز کدگذاری و پردازش می گردند و لازم به ذکر است که اکنون سری جدید و نوینی از  DVR ها به اسم HD-DVR به بازار ارائه شده اند که قادر به پشتیبانی از دوربین های آنالوگ HD  با وضوح و رزولوشن بسیار هستند. امکاناتی که در این نوع از دستگاه های ضبط وجود دارد و همچنین قیمت مناسب آنها سبب شده که استفاده از DVR های قدیمی نیز منسوخ گردد.بعضی از کاربرد های مهم دستگاه DVR را برای شما آورده ایم که عیارت است از:

♦ ثبت و ضبط تصویرهای دوربین های مداربسته: از راه DVR این امکان وجود دارد که عکس های دوربین مداربسته را (به کمک هارد دیسک نصب شده در دستگاه) ثبت کرد و مورد بازبینی مجدد یا پشتیبان گیری قرار گیرد.

♦ دیدن تصویرهای دوربین مداربسته به شکل یکپارچه: با وصل شدن دستگاه به صفحه نمایشگر نیز عکس همه دوربین ها را به شکل یکپارچه در یک صفحه میتوانید مشاهده نمایید.

و چنانچه که بخواهیم از مزایای استفاده از DVR صحبت نماییم بایستی بگوییم که دستگاه DVR دارای :
۱) قیمت مقرون و به صرفه و هزینه مناسب میباشند
چرا که همیشه شاهد این موضوع بوده ایم که قیمت نقش اساسی ای را در انتخاب کردن و خرید دوربین های مداربسته  نیز ایفا می نماید. چنانچه که بودجه اندکی را بمنظور نظارت تصویری دارا هستید،انتخاب dvr انتخاب مناسبی برای شما میباشد پارسا تابلو در این زمینه نیز تلاشهایی را داشته که بتواند محصولی با کیفیت را با هزینه به صرفه ای به شما مشتریان ارائه دهد و اینکه بتواند رضایت مشتریان خود را نیز به دست آورد.

۲) اطمینان خاطر از سیگنال ها و نداشتن دغدغه ای در خصوص ضعیف بودن سیگنال ها، چرا که از مهم ترین مزایای این دستگاه گیرنده dvr، عدم نیاز به اینترنت و متعاقبا نداشتن قطعی و قطع نشدن تصویر میباشد.

۳)آسانی استفاده کردن از دستگاه
دوربین های مدار بستهاز نوع  آنالوگ نیز نیاز به نرم افزار نداشته و به همین دلیل نیز به سهولت میتوانند مورد استفاده قرار گیرند و تنها مسئله ای که می تواند در دستگاه های DVR سبب مشکل شود،نیز تعداد بالای کابل کشی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *