عمومی

چه عواملی در هزینه تابلو برق تاثیر دارد؟-تابلو برق

چنانچه که بخواهیم راجع به عامل تعیین کننده قیمت ها برای تابلو برق صحبت نماییم بایستی به مواردی اشاره کرد.عوامل محاسبه قیمت تابلو برق گوناگون و متنوع میباشد اما حال به نخستین چیزی که میتوانیم اشاره نماییم سایز و اندازه تابلو برق بمنظور جای گیری المان های گوناگون در آن ااشاره نماییم ، همچنین کیفیت و نیز نوع تجهیزات استفاده شده در ساخت تابلو برق هم میتواند قیمت تابلو برق را متغیر نماید و هزینه تابلو برق را بالا یا پایین بیاورد.
از نظر ابعاد و اندازه فرقهایی در ارائه پیشنهاد اندازه تابلو برق موجود است،مثلا برخی تابلو برقی را با ابعاد بزرگتر سفارش میدهند به دلیل اینکه فضای وسیع تر و تهویه مناسب تری را  داشته باشد که بتوان تجهیزات بیشتری را در آن جای داد ولی برعکس عده دیگری ممکن است ابعاد کوچکتری را درخواست نمایند.
قیمت قطعات استفاده شده در تابلو های برق با لحاظ کردن کیفیت قطعه و  همچنین  مدت زمان و سنوات تولید آن قابل تغییر بوده که از عامل های محاسبه قیمت تابلوهای برق میباشد.
مثلا چنانچه که شما بخواهید  از تجهیزات زیمنس آلمان در ساخت تابلو برق استفاده نمایید ، قطعا باید هزینه بالاتری را در مقایسه با برندهای دیگر از قبیل هیوندای کره یا … پرداخت نمایید.

میتوان ادعا کرد که ارزان ترین و کمترین هزینه جهت ساخت تابلوهای برق به دستمزد مونتاژ و نیز جمع آوری تابلو برق مربوط میگردد که این قیمت هم خود با توجه به میزان نفر و ساعت کار انجام شده برروی تابلوی برق با توجه به سایز و اندازه تابلو برق و  نیز تعداد  المانهای  نصب شده داخل آن نیز تغییر میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *