عمومی

همه چیز درباره ی چراغ پنلی تو کار

چراغ سقفی توکار

چراغ های سقفی توکار دارای انواع گوناگون از محصولات می باشند که به منظور فراهم کردن روشنایی در مکانهای مختلف و شرایط متفاوت بکار می روند. به علت تورفتگی این چراغ ها ، ایجاد خیرگی نمی شود و همچنین سطح تیره رفلکتور درون چراغ می باشد و به دلیل متنوع بودن شکل ظاهری این چراغ ها در هماهنگی با مکان بسیار کاربرد دارند و از خصوصیات مهم این نوع محصولات می باشد. چراغ های سقفی توکار به منظور دکوراسیون منزل یا محل کار و تزیین مورد استفاده قرار می گیرند و میتوان از آنها به عنوان جایگزین بقیه چراغ ها و لامپ های موجود بکار برد. پنل های LED تازه ترین و پیشرفته ترین فناوری در صنعت روشنایی می باشند. عدم بکارگیری از جیوه در این پنل ها برخلاف پنل های کم مصرف سبب شده روشنایی سالم و بدون هیچ گونه اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز را تولید کند .

چراغ های پنلی توکار در انواع ال ای دی ، SMD و COB موجود می باشد. در نسل جدید این چراغ ها ، از ال ای دی هایی با کارایی بالا استفاده شده است و همین مورد موجب نورپردازی مناسب تر با طیف کاملی از رنگ های قابل تشخیص (CRI بالا) و کم شدن انرژی مصرفی شده است. چراغ COB توکار با قرارگیری در سقف کاذب و سقف های با ارتفاع زیاد ، نور بسیار قوی به منظور روشنایی محل کار و فروشگاه ها ایجاد می کند. نمونه ای از چراغ های پنلی عبارتند از:

  • چراغ پنلی SMD توکار با قاب آلومینیومی

این چراغ دارای مدل های گوناگونی می باشد که در انواع دور آلومینیومی ، دور شیشه و با قاب ساده ساخته می شوند و ساختار آنها به صورتی می باشد که به منظور استفاده از این چراغ ها باید ابتدا برشی در سقف ایجاد شود و چراغ درون آن قرار گیرد.

  • چراغ پنلی SMD توکار با قاب شیشه ای

این چراغ در گروه توکار می باشد و به منظور بمار بردن آن باید برشی در سقف ایجاد گردد و چراغ داخل آن قرار گیرد . لازم به ذکر است به دلیل داشتن قاب شیشه ای موجب زیبایی مکان شما می شود.

  • چراغ COB توکار

در ساختار درونی چراغ COB توکار ،دیودها به شکل متمرکز قرار گرفته اند و به همین دلیل نوری با شدت بیشتر ایجاد می کنند و همچنین در این چراغ امکان پرتاب نور و پخش نور وجود دارد . به عنوان نمونه در مکان هایی که فراهم کردن نور از روی سقفی با ارتفاع بیشتر از 3 متر انجام می شود مناسب تر است از چراغ COB بکار رود. چراغ های COB اغلب به شکل توکار نصب می شوند و شکل بدنه آنها به صورت مربع یا دایره می باشد و شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب نمایید.

  • چراغ توکار لوئورسنت

این نوع چراغ ها به منظور استفاده در فضاهای اداری، آموزشی، رستوران ها، هتل ها، فضاهای آموزشی و فروشگاه ها مناسب می باشند و کاربرد دارند. مقدار مصرف انرژی در این نوع چراغ ها بسیار پایین می باشد و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار می باشند.

ویژگی چراغ های پنلی توکار LED

  • صرفه جویی در مصرف برق
  • دارای راندمان نوری زیاد
  • پخش مطلوب نور و عمر طولانی
  • این چراغ ها در اطراف چراغ ایجاد گرما نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *