عمومی

معرفی چند هواکش قوی و بدون صدا

هواکش صنعتی بی صدا چیست

هواکش صنعتی بی صدا از تجهیزاتی میباشد که در محیط های متنوعی، از قبیل کارخانه‌ ها، کتابخانه ها، هتل ها، معادن، سالن های بزرگ و … بکار گرفته میشود. هواکش های صنعتی بی صدا بر عکس نمونه های رایج هواکش، آلودگی صوتی خیلی کمی را از خود تولید می نمایند. مقدار صدای تولید گشته از هواکش صنعتی بی صدا را می توان چیزی نزدیک به صداهای روزمره‌ای دانست که در هر روزه به گوش ما میخورد و می شنویم.

به عنوان مثال هنگامی که  در منزل انواع بو ها محیط را در بر گرفته با باز کردن درب و پنجره تصمیم میگیریم عمل تهویه را نجام دهیم تا این جای کار مشکلی نیست در حالی که در فضاهایی مثل کارخانه و سوله های بزرگ رنگ سازی عملا تهویه با این روش ممکن نیست و بایستی از تجهیزاتی نیز با قدرت بالا بهره برد که بهره بردن از هواکش های صنعتی در چنین فضاهایی کاربرد دارد.

هواکش های صنعتی هم نیز شبیه به هواکش صنعتی بی صدا دارای عملکرد ساده ای میباشند که با وارد کردن هوای تمیز بیرون به محیط کار تهویه را انجام داده و همچنین هوای الوده را به بیرون میفرستد و در میان انواع متنوع هواکش های صنعتی هواکش های بی صدا از مصرف بیشتری برخوردار میباشند و داراری محبوبیت بیشتری نیز در بازار هستند. استفاده از هواکش های صنعتی در بسیاری از مشاغل و صنایع امری الزامی میباشد،به این دلیل که آلاینده ها و گاز های سمی آزاد تولید شده را به بیرون بفرستد و به این جهت است استفاده از آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. از دیگر مزیت های استفاده از هواکش صنعتی نیز فراهم نمودن رطوبت لازم و کافی برای محیط میباشد.

بایستی این نکته را یاداور گشت که حتی هواکش صنعتی بی صدا ،هواکشی میباشد که در قیاس با دیگر هواکش ها از صدای کمتر و قابل تحملی نیز برخوردار میباشند.

چرا که تمام هواکش ها دارای صدا میباشندو این مسئله را نمیتوان کتمان نمود و منظور از هواکش های بی صدا نیز هواکش هایی میباشند که حداقل صدا را دارند و صدای تولید گشته از آنها بسیار پایین میباشد.

برخی از نمونه هواکش های صنعتی و بی صدا را برای شما در ذیل نام میبریم:

  • هواکش های صنعتی تورنادو
  • هواکش صنعتی خزر فن
  • هواکش نعتی بی صدا یونیورسال
  •  هواکش صنعتی ورتیس
  • هواکش خانگی بی صدا دمنده 
  • هواکش دمنده مدل هفت پر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *