عمومی

قیمت و امکانات بخاری برقی برفاب

همانطور که میدانیم در فصول سرد، استفاده و انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب، دغدغه اکثریت مردم میباشد که در حال حاضر بیشتر افراد از تجهیزات متنوعی برای گرمای فضای اطراف خود  اکثر مردم از وسیله های مختلفی از جمله بخاری برقی برای گرمایش محل کار و یا خانه خود استفاده می کنند. اما بدیهی است که هر یک از وسایل گرمایشی مزیت و معایب خود را دارند که شما بر حسب نیاز و سلیقه خود اختیار دارید بهترین و مناسب ترین سیستم گرمایشی را تهیه کنید چرا که بخاری برقی از تجهیزات ایده آلی به شمار می آیندکه جهت گرمایش محیط مورد استفاده قرار میگیرند و اینکه بخاری های برقی ساختاری دارند که از 4 بخش اساسی از قبیل المنت ، عایق ، کلید و بدنه ساخته شده است.

مدل های متنوع در بخاری برقی برفاب

بخاری برقی سرامیکی برفاب
این نوع از بخاری برقی برفاب به قطعات گرمایش سرامیکی نیز تجهیز گردیده اند که بدون هیچ سیم و سیم پیچی ای قابلیت دارد گرمای خوبی را از خود ساطع نماید و در حالی که گرما و دمای آن را میتوانید تنظیم کنید و تحت کنترل خود قرار دهید.

بخاری برقی برفاب از نوع مادون قرمز
این نوع از بخاری های برفاب در دو نوع موجود میباشند که نخستین نوع آن متشکل از لامپ های کوارتزی هستند و نوع دوم این بخاری برقی ها در واقع از المنت برای به منظور گرما بهره میبرند. بخاری برقی های برفاب از نوع مادون قرمز به جز کیفیت مطلوب نیز از لحاظ ظاهری از زیبایی بسیاری نیز برخوردار میباشند.از کیفیت این محصول ها علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

بخاری برقی برفاب روغنی
این مدل از بخاری برقی برفاب  مجهز به فناوری گرمایش micathermic است. در حقیقت، گرمایش های تابشی و همرفتی با استفاده کردن از روغن گرمابر درون بخاری تولید میگردد و این روغن روی تمام تیغه های بخاری قرار گرفته و گرما را به تمام محیط انتقال میدهد.

وجوه افتراق بخاری برقی برفاب و بخاری گازی
با اینکه هر دو از تجهیزات گرمایشی میباشند و نیز جهت گرم کردن محیط یک وسیله کاربردی و بسیار موثر به حساب می آیند ولی اندک تفاوت هایی را با هم دارندکه برای شما در بندهای ذیل آورده ایم.

  • حسن بخاری برقی ها در این است که هیچ گونه دودی را تولید نکرده، پس در نتیجه به هیچ دودکشی هم نیاز ندارد.
  • اما از معایب بخاری برقی مصرف بیش از اندازه برق و انرژی و هزینه های ناشی از آن است.
  • بخاری گازی ها در سایزهای متنوعی تولید شده ولی بخاری برقی ها به قدر بخاری گازی نیز از تنوع برخوردار نمیباشند.
  • بزرگترین مزیت استفاده از بخاری برقی این است که هیچ خطری را نداشته بر خلاف بخاری گازی که خطرات گاز گرفتگی را هر ساله دارد.

 

ویژگی های بخاری برقی برفابقابل حمل و سبک بودن

  1. عدم نیاز به بهره بردن از سوخت های فسیلی
  2. ابعاد کوچک و به مراتب کم حجم بودن
  3. مقرون و به صرفه  بودن این بخاری برقی از نظر قیمت
  4. دارا بودن ریموت کنترل از دیگر ویژگی های بخاری برقی میباشد
  5. قابلیت استفاده در فضا و محیط های متنوع

چه زمانی بایست از بخاری برقی برفاب استفاده کنیم ؟

توصیه ما به شما این است تا حدالامکان از بخاری های گازسوز و یا بخاری گازی استفاه کنید که مصرف انرژی را کاسته و سبب صرفه جویی در مصرف برق میگردد چرا که بهره بردن از بخاری برقی هزینه زیادی را متحمل میگردد و به همین دلیل استفاده از بخاری گازی انتخاب مناسب تری برای شما میباشد.در جاهایی هم که شما دسترسی به بخاری های گازی نداشتید میتوانید بهره بردن از بخاری برقی میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای گرم کردن فضا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *