عمومی

عوامل موثر در قیمت پروژکتور ویترینی و ریلی

پروژکتور ویترینی

از جمله مکان هایی که نورپردازی در آن بسیار اهمیت دارد ویترین مغازه ها و فروشگاه ها می باشد که استفاده از چراغ های ویترینی و چراغ های دکور موجب می شود علاوه بر اینکه محصول به خوبی مشاهده شود ،سبب جلب توجه مشتریان هم می شود. بکار بردن انواع چراغ ویترینی یکی از روشهای تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون فروشگاه ها می باشد. لازم به ذکر است در زمان استفاده از نور باید دقت کرد تا نور زیاد موجب آزار چشم مشتری نشود و همچنین رنگ لامپ ها با پس زمینه و سایر عناصر دکور باید متناسب باشد.

از پروژکتور ویترینی می توان در فروشگاه ها و یا ساختمان های تجاری مختلف استفاده کرد. این چراغ ها امکان دارد به صورت روکار یا توکار باشند و روی سقف ، دیوار یا سایر مکان ها نصب شوند تا نور فضا را فراهم نمایند.

در ساختار درونی انواع چراغ ویترینی اغلب از لامپ های ال ای دی بکار برده شده است که در مقایسه با لامپ های قدیمی مصرف برق کمتری دارند و مقدار راندمان نوری بالاتری دارند. انواع مختلف پروژکتور ویترینی دارای سایزها و مدلهای گوناگونی می باشند که با توجه به آنها و میزان توان آنها در قیمت های گوناگونی موجود می باشد. پروژکتورهای ویترینی در مدلهای LED،SMD،COB موجود می باشند و در اندازه دلخواه شما قابل ساخت می باشد و مدل تسمه ای آن از عرض 1 سانت تا طول 3 متر نیز موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *