تالار

رشد و بهبود تالار پذیرایی (از کجا شروع کنیم)

هنگام استقبال از مراجعین در قسمت پذیرش  تالار پذیرایی خود، بسیار مهم است که تاثیرات مثبتی روی مشتری داشته باشید.  برخورد اول با مشتری بسیار مهم است. مطالعات نشان می دهد که شما 7 ثانیه فرصت دارید تا در اولین ملاقات با کسی تأثیر اولیه خوبی روی او داشته باشید. همانطور که شما اولین تأثیر را شخصاً می‌سازید، فضایی که از بازدیدکنندگان و مشتریان در آن استقبال می‌کنید نیز باید دارای یک اتمسفر گرم، خوش‌آیند و شگفت‌انگیز باشد.

حال و هوای تالار پذیرایی شما چهره برند شما را ارائه می دهد. در واقع محل پذیرش شما چهره برند شماست. اگر فضا تاریک، خسته و غیر الهام‌بخش باشد، این می‌تواند نشان دهد که نام تجاری یا کسب‌وکار شما یکسان و کسل کننده است . این عامل می تواند بر روی قرار داد مشتریان با شما تاثیر مستقیم بگذارد. همچنین می‌تواند عامل اصلی بین معامله یا عدم معامله با مشتریان جدید باشد.

اگر فضا را جالب، شیک و شامل جزئیات مرتبط با جنبه‌های مثبت برندتان کرده‌اید، نه تنها یک برداشت اولیه مثبت را به مشتریان منتقل می‌کنید، بلکه ممکن است پیش از شروع به تجارت واقعی، کاتالیزوری برای شروع مکالمه در اختیار مراجعین قرار دهید.

همه اینها در حالی است که بتوانید تصویر جالب و قابل احترامی را از طرف تالار پذیرایی ؛ کارمندان و استقبال کنندگان خود ارائه دهید.

هفت ایده برای رشد و بهبود تالار پذیرایی مخصوص تازه کاران

در این محتوا ما 7 ایده ساده و در عین حال قدرتمند برای تالار پذیرایی را به اشتراک می گذاریم که می توانید به راحتی آنها را برای رشد و بهبود فضای تالار پذیرایی خود پیاده سازی کنید. استفاده از این هفت ایده در شروع کسب و کارتان رشد و بهبود تالار پذیرایی شما را به همراه خواهد داشت.

از گیاهان همیشه سبز در محیط تالار پذیرایی استفاده کنید.

همه ما گیاهان را دوست داریم. همچنین از تاثیرات اولیه مثبت گل و گیاه بر روی روان انسان ها آگاه هستیم. استفاده از گیاهان در  فضای باز و داخل تالار پذیرایی نه تنها مزایای سلامتی دارد، بلکه به شادابی فضای حاکم بر مجلس نیز کمک می کند.

نسبت به انتخاب گل و گیاه وسواس به خرج دهید. چرا که انتخاب گل و گیاه مناسب، زیبایی تالار پذیرایی شما را دو چندان می کند. استفاده از گل های مصنوعی را فراموش کنید. در نظر داشته باشید که وجود گل و گیاه مصنوعی در فضای تالار، از اصالت تالار پذیرایی شما کم می کند.

از نورپردازی مناسب استفاده کنید.

وقتی نوبت به نورپردازی می رسد، توجه به جزئیات و یافتن تعادل مناسب بسیار مهم است. نور سالن را بسته به موقعیت هایی که در تالار پذیرایی در جریان است، تغییر بدهید. اگر مجلس رقص دارید، از رقص نور استفاده کنید. برای شام نورهای واقعگرا را ترجیح دهید. نورهایی که فضای تالار شما را به کلی روشن می کنند. هنگام رقص زوجین استفاده از نورهای آرامش بخش، مثل آبی  و یاسی فضای لطیف و شاعرانه ای را به مجلس و تالار پذیرایی شما می بخشد.

سیستم نظرسنجی دیجیتالی داشته باشید.

گاهی اوقات چیزهای کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. حتما تا به حال دقت کرده اید که در هنگام خروج از تالار عروسی یه دفترچه برای نظرسنجی در قسمت لابی تالار پذیرایی وجود دارد. بسیاری از مهمانان به هر دلیلی علاقه ای به ثبت نظرات خود در این دفترچه ندارند. نظرات افرادی که حضور در تالار پذیرایی شما را تجربه کرده اند بسیار مهم است. می توانید با ایجاد یه فرم نظرسنجی در سایت خود از میهمانانی که در تالار پذیرایی شما حضور داشتند نظر سنجی کنید. به این ترتیب می توانید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و در صدد رفع آنها برآیید.

از فضای لابی برای معرفی تالار پذیرایی خود کمک بگیرید.

گاهی ممکن است که مشتریان در بخش پذیرش تالار منتظر باشند. از این موقعیت به عنوان فرصتی استفاده کنید تا نشان دهید به عنوان تالار پذیرایی یک برند آگاه و با فرهنگ هستید. برای مثال، روی میزهای بخش لابی تالار پذیرایی متمرکز شوید. روی این میزها مجلاتی را قرار دهید که تالار پذیرایی شما را معرفی می کنند. همچنین می توانید آلبوم عکسی از نمونه کارهای قبلی خود را به عنوان رزومه روی میز قرار دهید تا مشتریان با سلیقه و خدمات شما آشنا شوند.

فضا را به شکل ساده و شیک نگه دارید

جمله معروفی وجود دارد که می گوید کمتر، بیشتر و سادگی همیشه بهترین است. فضا را ساده اما قابل توجه و شیک بسازید. اگر عاشق خرید دکوریجات هستید، دست نگه دارید. ممکن است بخواهید گلدان بزرگی را برای ورودی تالار پذیرایی خود خریداری کنید. اگر جای گلدان را با پرده آب (فواره آبشاری) عوض کنید چه تاثیری بر زیبایی تالار شما خواهد گذاشت؟  پس قبل از خرید هر وسیله ای برای تالار پذیرایی خود ابتدا از ضرورت وجود آن و تاثیر بصری که بر زیبایی تالار شما می گذارد مطمئن شوید.

در پایان:

بدانید که مهمترین مسئله ایجاد اعتماد در مشتریان است. مهمانان شما فقط باید احساس آرامش و استقبال کنند، نه اینکه بمباران خدماتی و اطلاعاتی شود. پس مراقب باشید. در ارائه خدمات صادق باشید. هیچ موردی را برای پذیرش به مهمانان خود در تالار پذیرایی تحمیل نکنید. شما اولین و آخرین تالار پذیرایی نخواهید بود که مشتریان به آن مراجعه می زنند. پس قیمت های منصفانه را ارائه دهید. خدمات خود را به صورت شفاف عرضه کنید. اجازه بدهید تا مشتریان بسته به نیاز خود نوع خدمات را انتخاب کنند. همیشه با توجه به بودجه مشتری پیشنهادات خود را ارائه دهید.  برای شما آرزوی موفقیت می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *