عمومی

راهنمای خرید هواکش صنعتی و خانگی

در خصوص خرید هواکش بایستی گفت که جهت اهداف متنوعی از قبیل کولینگ یا همان خنک کننده و نیز بیرون کردن حرارت گرفته تا جمع کردن گرد و غبار و انتقال انها به بیرون، سیستم های هواکش از قبیل صنعتی  و خانگی نیز راهکار مناسبی در کاربرد های صنعتی میباشند و نیز هواکش های صنعتی و دمنده ها نیز دستگاه های مکانیکی و یا الکترومکانیکی ای میباشند که بمنظور جریان گاز(هوا) داخل کانال ها، دودکش های صنعتی و نیز باقی شرایط مرد نیاز بکار گرفته میشوند.

هواکش صنعتی بزرگ

در فضاهای شغلی خاصی مثل صنعت و معادن ، کارگاه های ریخته گری و… وجود گرد و غبار های زیادی که وجود دارد و حرارت زیاد و حضور تعداد بالای کارگران سبب میگردد که برای تهویه هوا از هواکش های بزرگ صنعتی نیز استفاده نمایید و اینکه هر نوع هواکشی را شما نمیتوانید در هر محلی نصب نمایید و برای استفاده از هواکش های صنعتی و خانگی نیز بایستی بر اساس محیط مورد نظر خود از هواکش های استانداردی بهره ببرید ، به این دلیل که هواکش های صنعتی دارای استاندارد های خاص خود میباشد.

شما بایستی برای داشتن خرید مناسب هواکش نیز به مواردی که در ذیل برای شما می آوریم توجه نمایید:
1. اولین نکته نوع سوخت مصرفی هواکش میباشد که بهترین هواکش ها در حقیقت با سوخت برقی نیز کار میکنند و انها را هواکش های با سوخت برقی می نامند.
2. بایستی توجه داشته باشید که هواکشی راکه قصد خرید و تهیه آن را دارید بایستی خدمات پس از فروش داشته باشید.
3. الودگی های صوتی تولید شده توسط هواکش نیز  بسیار حائز اهمیت میباشد و شما بایستی هواکشیی را تهیه کنید که حداقل ترین میزان صدا را تولید نماید.
هواکش های صنعتی کوچک نیز از ویژگی هایی از قبیل حمل راحت و سهولت در نصب و نیز کارایی کمتر و قیمتی ارزان تر از سایر هواکش ها دارند و هواکش های کوچک نیز دارای طیف متنوعی از مدل در بازار میباشند با این حال که قطر داخلی آن ها اغلب حدود 80 تا 120 میلیمتر میباشد. نکاتی را که بایستی در خرید هواکش لحاظ نمایید عبارت است از:

  • مقاوم بودن نسبت به پوسیدگی و زنگ زدگی به این معنی که ضد زنگ باشد.
  • دارا بودن کمترین و حداقل ترین میزان صدا
  • دارا بودن ویژگی  باز و بسته شدن دستگاه برای و تمیز نمودن دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *