نورپردازی

راهنمای خرید ابرساز سنگین

راهنمای خرید ابرساز سنگین

دستگاه ابرساز سنگین یکی از پرکاربردترین تجهیزات در تالارها و سالن‌های عروسی است. این دستگاه در بازار با عنوان مه ساز، دودساز و بخارساز هم بکار برده می‌شود. تفاوت دستگاه بخارساز و ابر ساز در این است که بخار در کل محیط پخش می شود و ابر به دلیل سنگین بودن، بر روی کف زمین یا استیج می‌ماند.

کاربرد دستگاه ابرساز

پرکاربردترین استفاده دستگاه ابرساز در مراسم عروسی و البته کنسرت‌ها است. خاص‌ترین روز هر زوجی در زندگی، روز عروسی و جشن عروسی است. رقص عروس و داماد در این مراسم برای همیشه ثبت می شود. در هنگام رقص عروس و داماد، تمام مهمان‌ها، دوستان و آشنایان دست از پا نمی شناسند و در چهره هرکسی می توان ذوق و خوشحالی را دید.

استیج رقص عروس و داماد

مهم نیست در این روز چه غذایی خوردید، این عکس عروس و داماد بر روی استیج است که برای همیشه ثبت خواهد شد. آرزوی هر عروس و دامادی است که در این صحنه و این استیج رویایی و زیبا باشند و برای این لحظه هر کاری می کنند تا زیباتر باشند. خیلی از عروس و دامادها برای پیدا کردن یک سالن مناسب، چند هفته تحقیق می‌کنند. تا مراسمشان دقیقا همانی باشد که باید.

تجهیزات سالن عروسی

سالن‌های پرمشتری در کشور، سلیقه مخاطب را درک می‌کنند. اگر مدیر یک سالن مراسم عروسی یا عقد هستید باید این را بدانید که این مهم ترین مراسم روز هر زوجی است. یک سالن خوب به هر طریقی این احساس را در مشتری خود بوجود می‌آورد که در این روز زیبا و درخشان است. امروز بی‌نظیر است و هیچکس دیگر به زیبایی او نیست. این رسالت بدون داشتن تجهیزات مناسب امکان پذیر نیست. اصولا تالارها و سالن‌های مراسم با استفاده از رقص نور حرفه‌ای، استیج نمایشی، موسیقی زنده و… این فضا را برای مهمانان بوجود می‌آورند.

خرید دستگاه ابرساز

برای خرید دستگاه ابرساز باید توجه داشته باشید که اگر دستگاه مورد نظر شما با یخ خشک کار کنند، اندکی پس از خاموش شدن دستگاه، مه ساخته شده توسط دستگاه ازبین می رود. حتما توجه کنید که دستگاه مورد نظر با آب کار کند. دردسر یخ خشک خیلی زیاد است و امروزه کاربرد زیادی ندارند.

توان دستگاه هم معیار بسیار مهمی است. هرچه دستگاه ابرساز توان بالاتری داشته باشد، خروجی بهتری خواهید گرفت. توان دستگاهی که میخرید باید متناسب با میزان استفاده شما از دستگاه تناسب داشته باشد.

 برای خرید یک دستگاه ابرساز باید به عواملی مانند برند دستگاه، توان دستگاه، قدرت موتور و تک لول یا دو لول بودن دستگاه توجه کنید. همچنین توجه داشته باشید که دستگاه ابرساز حتما با آب کار کند نه با یخ خشک

دستگاه مه ساز گرسوز

دستگاه مه ساز یک دستگاه تخصصی است و برای خرید نیاز به کمی تخصص دارد. فروشگاه اینترنتی گرسوز با توجه به تجربه بالا در حوزه تجهیزات رقص نور و نورپردازی و همچنین واردات مستقیم تجهیزات الکتریکی، این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که درصورت ثبت سفارش از مجموعه گرسوز، بهترین کیفیت بازار را خریداری خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *