عمومی

تفاوت قیمت ریسه شلنگی، ستاره ای، سوزنی، توری و جادویی

تفاوت قیمت ریسه شلنگی، ستاره ای، سوزنی، توری و جادویی

برای بیان تفاوت های ریسه های ال ای دی شلنگی – سوزنی – توری – جادویی  و ستاره ای بهتر است که با هر یک از این ریسه ها به طور جداگانه ای آشنا گردیم.

ریسه ها در حقیقت نوعی از روشنایی های بلند و باریک میباشند که در خصوص تزیینات روشنایی و نورپردازی دارای کاربرد هستند و اینکه ریسه ها اغلب انواع متنوعی را دارا میباشند که در شرایط متنوعی میتوان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال از ریسه های شلنگی اغلب در سقف های کاذب، برای نورپردازی پله ها،در کناره های باغچه و… استفاده میگردد.

ریسه ها در واقع نورهای غیر مستقیمی میباشند که در زیبایی محیط بسیار کاربرد دارند. از دیگر مشخصه های ریسه های شلنگی بایستی به امکان استفاده از ربموت جهت استفاده از آنها و سایر ویژگی ها استفاده کردکه این ویژگی عبارت است از ضد آب بودن ریسه های شلنگی و با دوام بودن آنها در برابر گردو غبار و آب و اینکه ریسه های شلنگی در 2 مدل ریسه شلنگی گرد و ریسه شلنگی نواری به بازار عرضه میگردد.

ریسه ستاره ای مفتولی ،این مدل از ریسه ها جنبه تزیینی در دکوراسیون منزل و اتاق خواب و کافی شاپ و… داشته که با استفاده از آنها فضای خاصی را در محیط خود میتوانید ایجاد نمایید.این مدل از ریسه ها اغلب 2 متر میباشند که منبع تغذیه آنها باتری بوده و نیز به رنگ آفتابی عرضه میگردند.

ریسه های توری از محصولات پر طرفدار ریسه ال ای دی هستند که میتوان گفت از بهترین مدلهای ریسه به حساب می آید.ریسه های توری در ابعاد 2 در 3 متر موجود میباشند که این ها شبیه به یک رقص نور عمل می نمایند و زیبایی فضای شما را چندان می نمایند.

ریسه سوزنی از ریسه هایی میباشد که جهت نورپردازی محیط بسیار جذاب بوده که به این ریسه ها ریسه های کریسمسی گفته میشود و برای تزیینات کاربرد بسیاری دارند و اینکه ریسه های سوزنی بسیار کم مصرف میباشند.

ریسه های جادویی که از محصولات ال ای دی محبوب است که تحت عنوان ال ای دی بخودی شناخته میگردند و کاربرد این ریسه های میکرو ال ای دی هم نیز برای تزیینات و دکوراسیون است.

تمامی این ریسه هایی که در بالا ذکر کردیم ، ریسه هایی میباشند که بر حسب ویژگی ها و انواع و مدلهای متنوعی که دارند دارای تفاوت قیمت با یکدیگر هم میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *