تالار

بهترین روش های تبلیغاتی برای تالار های پذیرایی

بعد از اینکه بیماری کرونا کاهش پیدا کرد، ما شاهد رنگ بویی تازه در مهمانی ها و عروسی ها بودیم. همین موضوع باعث شد تا مدیریت تالار های پذیرایی به دنبال تبلیغاتی نوین برای جلب توجه مشریان باشند. خب، مشکلی که در این جا به وجود می آمد این بود که تبلیغات امروزه حالتی اشباع در بازارهای مختلف به خود گرفته بودند و همین موضوع باعث سردرگمی مدیران شده بود.

به همین خاطر ما تصمیم به بررسی تخصصی تر در این حوزه گرفتیم تا مطلبی را برای شما آماده کنیم که بهترین روش های تبلیغاتی برای تالارهای پذیرایی را معرفی می کند. پس اگر نمی دانید که چطور مشتریان را به سمت تالار پذیرایی خودتون جذب کنید و یک مهمانی سراسر پرشور را برای آنها آماده کنید، همراه گرسوز در این مطلب باشید.

 

پنج مورد از بهترین روش های تبلیغات تالار پذیرایی

روش های تبلیغات تالار پذیرایی می تواند به شکل آنلاین و آفلاین انجام شود. اگر تصمیم خود را برای از سر گرفتن فعالیت مجموعه‌تان گرفتید و به دنبال راه حل هایی آسان برای جذب مشتری هستید، در این بخش ما قصد داریم پنج مورد از بهترین روش های تبلیغات تالار پذیرایی را به شما معرفی کنیم.

یک پیج اینستاگرامی به همراه یک کانال تلگرامی قوی را راه اندازی کنید.

کسب و کاری که شما در حال مدیریت آن هستید، باید در فضای مجازی فعال باشد؛ زیرا تنها از این طریق است که شما می توانید اطلاعات لازم را به مشتریانتان ارائه دهید. در واقع اگر بخواهیم بیشتر این موضوع را برای شما باز تر کنیم، بهتر است از یک مثال استفاده کنیم.

فرض کنید شما برای تالار پذیرایی خود بخشی را طراحی کرده یا از تجهیزات نورپردازی تازه استفاده کرده اید. این دو موضوع باعث می شود تا بتوانید مشتری بیشتری را برای تالار پذیرایی خود جذب کنید.

از سویی دیگر، مشتری می خواهد قبل از این که مسافتی را طی کند تا به تالار شما برسد، اطلاعاتی مانند مشخصات پیست رقص یا تصاویر آن را مشاهده کند. حال از چه طریق شما می توانید در بهترین و سریع ترین حالت این موضوع را ارائه دهید؟ بله! فضای مجازی. اینستاگرام، پلتفرمی تصویر محور است.

یعنی شما می توانید با یک تولید محتوای عالی در این پلتفرم و همچنین کانال تلگرامی، تمامی اطلاعاتی که مشتری می بایست قبل از مراجعه به تالار پذیرایی شما را بداند را ارائه داده و از سویی دیگر، آن ها را مشتاق برای مشاهده آنها از نزدیک کنید.

از چهره های شناخته شده اینستاگرامی کمک بگیرید

پس از این که تولید محتوای پیج اینستاگرامی خود را در بهترین حالت ارائه دادید و با توجه به نمودار بخش قبل، توانستید عملکرد خود را در وضعیت آخر، یعنی تداوم پاسخ دهی مثبت از تبلیغات قرار دهید، برای این که مراجعه مشتریان به تالار پذیرایی شما چندین برابر بیشتر شود، می توانید از چهره های مطرح اینستاگرامی بخواهید تا تبلیغات شما را برعهده بگیرند.

شما می بایست چهره هایی را انتخاب کنید که محتوای پیج آنها مناسب برای خانواده ها یا زوج های جوان است. مثلا، چهره ای که محتوای پیج آن بیشتر در حوزه بازی های رایانه ای می باشد، نمی تواند برای شما گزینه مناسبی بوده و تبلیغ تالار پذیرایی شما توسط این فرد، اساسا بی پاسخ است.

این کار اصلا سخت نیست، فقط کافیست کمی وقت بگذارید و در اینستاگرام، صفحات این اشخاص را بررسی کنید. مثلا می توانید از آنها بخواهید تا به طور کلی تالار پذیرایی شما را تبلیغ کنند یا تنها به بخشی خاص بپردازند.

سایت داشته باشید

کسب و کاری که در دنیای امروزی آنلاین نباشد، به اصطلاح خود را با دستان خود در چاه انداخته است! درست است که برای آنلاین بودن، اینستاگرامی یا انواع کانال های تلگرامی می توانند گزینه عالی باشند، اما کافی نیستند! اگر به دنبال یک مرجع اصلی برای تالار پذیرایی  خود هستید، از سایت استفاده کنید.

متاسفانه در کشور ایران وضعیت فضای مجازی مشخص نیست. ممکن است روزی با فیلترینگ مواجه شوید و روزی دیگر با کاهش شدید سرعت اینترنت بین الملل. پس بهترین روش این است که در حوزه اینترنت داخلی به تبلیغات تالار پذیرایی خود بپردازید. می توانید یک سایت با دامنه .ir را خریداری کنید تا به هیچ عنوان نیز نگرانی بابت از کار افتادن آن نداشته باشید. شما می توانید از مشتریان یا کاربران خود بخواهید که با فعال کردن دکمه اعلانات، هر زمان که شما خبری تازه را در سایت خود قرار دادید، برای آنها پیامی ارسال شود تا سریعا از آن مطلع شوند.

از سویی دیگر، وجود سایت برای تالار پذیرایی شما می تواند سطح کیفی عملکرد شما را بسیار بالا برده و همچنین وجه کاری بی نظیری را برای شما ایجاد کند. حضور سایت می تواند شما را به تمامی مشتریان نه تنها در کشور ایران، بلکه در سراسر جهان معرفی کند! مثلا اگر روزی افرادی به کشور ایران سفر کنند و بخواهند جشنی را در این کشور برگزار کنند، در سریع ترین زمان با جستجو در گوگل می توانند تالار پذیرایی شما را بیابند. شما همچنین می توانید تصاویر بخش های مختلف از تالار پذیرایی را در سایت خود قرار دهید تا افراد به هنگام انتخاب شما، بتوانند بررسی ویژگی های منحصر به فرد تالار پذیراییتان را مشاهده کنند.

میزان پاسخ دهی این روش تبلیغ در بازه زمانی های مختلف:

در ابتدای راه اندازی وبسایت پاسخ دهی بسیار پایین است، زیرا هنوز مطلبی در وبسایت شما وجود ندارد که گوگل آن را تشخیص دهد.
پس از گذر زمان و استفاده از تولید محتوا متنی و تصویری پاسخ دهی به صورت پلکانی افزایش پیدا می کند و کاربران آهسته به مشتری تبدیل خواهند شد.
تداوم تولید محتوای مناسب باعث افزایش بیشتر مشتریان می شود.

تبلیغات پیامکی را از یاد نبرید!

فراموش نکنید که مشتریان شما به دو دسته مشتریان آنلاینی و آفلاینی تقسیم می شوند. همان طور که شما باید وقت بسیاری برای مشتریان آنلاین خود بگذارید، به همان اندازه به مشتریان آفلاین نیز باید توجه داشته باشید. تبلیغات پیامکی می توانند بهترین روش در این زمینه باشند. کافیست تنها یک مطلب عالی را آماده کنید و سپس با خرید یک پنل پیامکی، آن را به چندین هزار نفر در شهر خود ارسال کنید. پس از آن مشاهده می کنید که چگونه مشتریان شما افزایش پیدا خواهند کرد.

میزان پاسخ دهی این روش تبلیغاتی:

در رابطه با این روش تبلیغاتی باید بگوییم که میزان پاسخ دهی کمی متفاوت است. متاسفانه امروزه پیامک های تبلیغاتی به یکی از پیام های آزاردهنده برای افراد تبدیل شده و همین موضوع باعث می شود که بخش زیادی از افراد، در وهله اصلا توجهی به پیامک ارسالی شما نداشته باشند!

در وهله دوم، زمانی که شما در فواصل زمانی از پیش برنامه ریزی شده به تداوم ارسال پیامک بپردازید، بخش بیشتری از افرادی که در ارسال اول به متن پیامکی شما توجهی نداشتند، به آن اهمیت داده و بسیاری از آن نیز به باز کردن پیامک شما پرداخته و آن را مورد بررسی قرار می دهند.

خود را در بیلبوردها یا مجلات تبلیغاتی قرار دهید.

یکی دیگر از روش های آفلاین، تبلیغات بیلبوردی و مجلاتی است. این مدل تبلیغ پاسخ دهی بسیاری را با خود به همراه دارد و به نوعی افراد اطمینان بیشتری برای برگزاری مراسم عروسی یا مهمانی خود می کنند. از گذشته تا به امروز در بین عموم جامعه این طرز تفکر مرسوم است که اگر کسب و کاری به بیلبوردهای خیابان های اصلی راه پیدا کند یا بتواند بر روی جلد مجلات باشد، پس خدمات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

از سویی دیگر، شما از این طریق می توانید راحت تر راهی را به ذهن افراد پیدا کرده و در آن نقش ببندید. حتی زمانی که در خیابان های اصلی قرار بگیرید، افراد با هر بار رد شدن از این خیابان در طول روز، بارها و بارها، نام تالار پذیرایی شما را مشاهده کرده و حتی اگر در آن زمان به شما احتیاجی نداشته باشند، در آینده قطعا اولین انتخاب برای آنها هستید.

 

نکته مهم: حتما در بیلبورد تبلیغاتی خود، راهی را قرار دهید تا بیننده از طریق آن بتواند با شما ارتباط برقرار کند. می توانید شماره تلفن، سایت یا آدرس اینستاگرام خود را در بیلبورد به شکلی کاملا واضح و با ابعاد بزرگ قرار دهید تا افراد با فاصله بسیار نیاز بتوانند به راحتی آن را مطالعه کنند.

سخن پایانی

همان طور که مطالعه کردید، روش های مختلفی برای تبلیغات تالار پذیرایی شما وجود دارد. شما می توانید از هر پنج روش معرفی شده در این مطلب استفاده کنید و یا بر اساس نوع عملکرد خود و توضیحاتی که به شما ارائه شد، بهترین را انتخاب کرده و روی آن تمرکز داشته باشید. این موضوع را در نظر بگیرید که تبلیغات، پلیست که کسب و کار شما را به افزایش سوددهی می رساند. پس بهتر است بهترین روش را برای انجام آن انتخاب کنید و این انتخاب را هیچ کس، جز شمایی که به عنوان مدیریت مجموعه به فعالیت می پردازید و تمام پیچ و خم کار را می دانید، نمی تواند انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *