نورپردازی

انواع لامپ رقص نور

انواع لامپ رقص نور

اخیرا رقص نور در تمامی مهمانی ها و مجالس نقش ویژه ای برای خود کسب کرده است و همین امر باعث بوجود آمدن تنوع بالا از انواع رقص نورها در سطح بازار شده است. از زمان های قدیم لامپ باعث روشنایی منازل دفاتر و ساختمان ها بوده است و انسان به زندگی با لامپ عادت کرده است به طوری که دیگر امکان زندگی بدون نور غیر ممکن است. از زمان کشف برق تا به امروز صنعت لامپ پیشرفت شایانی از لحاظ کیفیت ،چگالی وکارایی و صرفه جویی در مصرف انرژی داشته است و هم اکنون همین محصولات جایگاه خود را در مهمانی ها و مجالس به عنوان وسیله ای برای بالا بردن شور و هیجان و ایجاد محیطی پر انرژی ثابت کرده اند.

 

انواع لامپ رقص نورهای ال ای دی

لامپ های ال ای دی برای هر کاری که بخواهید تنوع خاص آن را دارد. مثلا اگر بخواهید مراسم و یا مهمانی و جشن هایتان را زیباتر کنید و فضایی شاد و مهیج بیافرینید میتوایند از این لامپ ال ای دی ها کمک بگیرید. یا اگر با نورپردازی میخواهید محیط خانه یا اتاقتان را جذاب تر کنید لامپ رققص نور رنگی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. پس میبینیم که لامپ های ال ای دی در رنگ ها و تنوع مدل های مختلف این امکان را به شما میدهد تا متناسب با سلیقه و دلخواه خود محیط اطرافتان را روشن جذاب و هیجان انگیز بیارایید.

 انواع لامپ رقص نور

  1.  هوشمند
  2.  خانگی
  3.  سقفی
  4. موزیکال
  5.  هالوژن
  6. لیزری
  7. ساده

1.رقص نور هوشمند:اینطور که از نام آن هم میتوان حدس زد، در بین انواع لامپ های رقص نور رقص نور هوشمند میتواند به صورت هوشمند و اتوماتیک کار کند که دارای کنترل از راه دور بوده که دکمه های قابل تنظیم دارند. پس اگر میخواهید در مراسم ها و مهمانی های خود بتوانید رقص نور را خودتان از هر نقطه ای کنترل کنید رقص نور هوشمند یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

2.رقص نور خانگی:لامپ رقص نور خانگی از ساده تا هوشمند تنوع خیلی بالایی دارند و در بین انواع لامپ های رقص نور تنوع لامپی در این مدل از بقیه بیشتر است حتی از لامپ رقص نور هوشمند هم میشود به عنوان مصرف خانگی استفاده کرد. بنابراین انتخاب های زیادی دارید ولی اگر شما اهل مهمانی و جشن گرفتن نیستید انواع ساده تر چراغ های رقص نور به شما توصیه میشود. دختران و پسران جوان یا زوج جوانی که میخواهند اتاق خواب خود را شیک و رویایی کنند لامپ رقص نور کوچک را پیشنهاد میکنیم زیرا این لامپ ها میتوانند نور اتاق را پوشش دهند و با تنوع رنگی که دارند زیبایی نورپردازی اتاق خواب را بیشتر کنند.

3.رقص نور سقفی:پرکاربردترین لامپ از میان سری لامپ های رقص نور همین لامپ سقفی است چرا که در هر جایی میشود از آن ها استفاده کرد (کارخانه ها ،رستوران ها ،هتل ها،تالار ها…). .در واقع  لامپ رقص نور سقفی، بدون پایه هستند درواقع همیشه در قسمت زیرین لامپ های پیچی قرار دارند تا تا با اتصال به سر پیچ خود و جریان یافتن برق روشن شوند.

استفاده از این رقص نور بسار کم است و درقیمت ها و تنوع مختلفی در بازار ارائه میشود. پس در مراسم هایی که دوست دارید نور از سقف به طور یکسان به همه جا پخش شود از این نوع از لامپ ها استفاده کنید.

4.لامپ رقص نور موزیکال:اگر انتخاب شما رقص نور موزیکال است درواقع با یک تیر دو نشان زده اید. در بیشتر رقص نورها ورودی USB وجود دارد که با اتصال آهنگ مورد نظر هم خود آهنگ اجرا میشود و هم رقص نور هماهنگ با ریتم آهنگ خواهید داشت. همین امر منجر شده که جدیدا اکثر افراد به جای گرفتن اسپیکر و رقص نور  به گرفتن فقط یک لامپ رقص نور کفایت میکنند و اینطوری به طور قابل توجهی در هزینه خود صرفه جویی میکنند. پخش همزمان موسیقی و رقص نور جذابیت مهمانی ها را دوچندان کرده و بهترین انتخاب برای جشن های شما خواهد بود و یک نکته ی جالبتر اینکه این مدل از لامپ ها نیز دارای کنترل از راه دور هستند که شما میتوانید از هرجا که ایستاده اید آن را مدیریت کنید.

5.لامپ های هالوژن:این سری از لامپ ها در دکوراسیون و طراحی های داخلی به وفور استفاده میشوند و در اکثر مکان ها میتوانید لامپ های هالوژن را ببینید. کم مصرف بودن اندازه ی کوچک و قیمت ارزانتر این نوع لامپ ها باعث جذابیت و پرفروش شدن آن ها شده است که باید توسط متخصص های این زمینه در جهت نصب و راه اندازی آن ها کمک بگیرید. این لامپ ها هم در طرح و رنگ های مختلف در سطح بازار دیده میشود که مشتری های خودش را نیز دارد.

6.رقص نورهای لیزری:در این نوع لامپ ها نور در یه خط راست و به صورت متمرکز منتشر میشود و برخلاف مدل های دیگر نور را به طور نامنظم پخش نمیکند. پس اگر  نمیخواهید نور به شکل یکنواخت و در یک راستا نشر داده شود باید از انواع دیگر لامپ های رقص نور استفاده کنید. در لامپ های رقص نور لیزری امکان  تنظیم سرعت لیزر و تنظیم سرعت چشمک وجود داردو در دو مدل دیواری و سقفی بسته به نیاز خود میتوانید در بازار پیدا کنید.

7.لامپ رقص نور ساده:این نوع از لامپ ها ظاهر بسیار ساده ای دارند و گاهی از آن ها به نام لامپ رقص نور سفید هم یاد میشود .تنوع زیادی ندارند و برای استفاده در طول روز انتخاب مناسبتری هستند. ویژگی که این نوع لامپ ها ولتاژ پپایین آنهاست که برای محیط های بزرگ مناسب نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *