عمومی

آموزش مونتاژ پروژکتور وال واشر

آموزش تولید وال واشر

به طور حتم یکی از بااهمیت ترین محصولات تامین روشنایی در نمای خارجی ساختمان ،وال واشر می باشد که در حال حاضر در بسیاری از فضاها استفاده می شود. برای ساخت وال واشر ابتدا باید اندازه مورد نیاز وال واشر را مشخص کنیم زیرا این محصول در اندازه های گوناگون تولید می شود. اغلب فریم وال واشرها یک متری می باشد و برای استفاده از آنها در ابعاد کوچکتر باید برش خورده شوند .

ساخت وال واشر ال ای دی

به منظور ساخت وال واشر ال ای دی به موارد زیر احتییاج داریم :

  • هیت سینگ والواشر
  • پی سی بی ال ای دی
  • درایور ال ای دی
  • ال ای دی پاور
  • خمیر سیلیکون
  • چسب رزین

مراحل ساخت وال واشر

ابتدا ال ای دی های پاور را بر روی پی سی بی لحیم میکنیم ولی توجه کنید که پیش از لحیم کاری زیر ال ای دی ها را با خمیر سیلیکون و یا چسب سیلیکون به خوبی آغشته کنیم تا حرارت به وجود آمده از ال ای دی ها به هیت سینگ والواشر منتقل شود. در ادامه کار روی بدنه زیرین والواشر را با چسب سیلیکون آغشته میکنیم تا دفع گرمای مناسبی داشته باشد و سپس درایور ال ای دی را متصل کرده و راه اندازی می کنیم .در انجام کار به نکات زیر توجه کنید:

در صورتی که از درایور بدون آی پی استفاده میکنیم باید از وارنیش برای به منظور عایق کردن درایور استفاده کنیم.

ال ای دی های پاور در مدل های متفاوت ساخته می شوند اما برخی از این ال ای دی ها زنردار می باشند.

ال ای دی زنر با ال ای دی های معمولی فرقشان در این است که اکثر پی سی بی ها به طور سری ساخته می شوند و در صورتی که یکی از ال ای دی پاورها روشن نشد، اگر سری زنردار باشد بقیه ال ای دی ها روشن می شود و مدار خاموش نمی گردد اما در سری ال ای دی های معمولی مدار به طور کامل خاموش می شود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *