عمومی

نحوه ی نصب پایه پروژکتور وال واشر بر روی دیوار

وال واشر چیست؟

وال واشر قطعه ای می باشد که از کنار یکدیگر قرار گرفتن تعدادی لامپ با چیدمان گوناگون ایجاد می شود. تعداد لامپ ها، سایز و مقدار روشنایی آن ها بر اساس فعالیتی که می خواهیم انجام دهیم با یکدیگر فرق دارد. در صورتی که تعداد چراغ ها زیاد باشد،در نقش پروژکتور کاربرد دارد و نوعی پروژکتور خطی به حساب می آید و می توان در نمای خارجی ساختمان و یا در طراحی داخلی از آن ها استفاده کرد. در این مدل پروژکتورها ، جهت و مقدار نور را می توان تغییر داد. همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالای آنها در میزان روشنایی، اندازه و توان هر یک از این وال واشرها ، در صنعت نورپردازی بسیار کاربرد دارند و از آنها استقبال شده است. به دلیل ویژگی های مطلوب این محصول سبب شده که از آن در زوایای متفاوت و به منظور تشکیل سایه روشن های ویژه بکار برده شود. بیشترین استفاده از آنها در سطوح عمودی مانند ستون ها و یا ورودی ها می باشد. وال واشرها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که یکی از اجزای مهم آن پایه یا نگهدارنده می باشد.

پایه وال واشر

نوع پایه از بااهمیت ترین قیمتهای وال واشر می باشد و تاثیر زیادی در تعیین کیفیت تابش و تنظیم زاویه تابش دارند. همچنین اگر جنس پایه وال واشر از مواد مقاوم در مقابل عوامل محیطی نباشد با گذشت زمان دچار خردگی می شود.

نحوه نصب پایه وال واشر

پایه والواشر میان دیوار و والواشر قرار می گیرد و به عنوان نگهدارنده می باشد. اغلب از آهن ساخته می شوند . پایه والواشر به منظور زاویه دادن به والواشر و حرکت دورانی هیت سینک والواشر بکار برده می شود. به طور معمول به منظور مهار دو سمت پایه ها از پیچ استفاده می می شود و هر پایه از دو بخش تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *